Ugh, stalker.

Met koninginnedag moest ik werken, en toen zat er de hele dag een jongen op het terras. Er werd de hele tijd aan mijn collega’s gevraagd dat ik het drinken naar ze toe moest brengen. (twee namen bestellingen op, ik en nog een collega brachten rond)
Eerst zag ik er nog wel een beetje de gein van in en vond ik die jongen wel grappig. Niet knap ofzo, maar gewoon grappig.
Uiteindelijk heeft hij dus ook mijn nummer gekregen, maar savonds zat hij echt de hele tijd te vragen om samen wat te drinken enzo. En ik had al gezegt dat ik druk met anderen bezig was, aangezien ik het prima naar mijn zin had en ontzettend gezellig was met iedereen. Ik had helemaal geen zin om wat met hem te drinken. Ik negeerde uiteindelijk zijn smsjes maar want om de seconde kreeg ik weer een smsje.

Toen ging hij mij steeds bellen, zodat ik zijn smsjes wel moest lezen. Uiteindelijk heeft een vriend met mijn telefoon gesmst dat hij moest kappen enzo, paar smsjes heen en weer. Uiteindelijk heeft hij mij die avond 20 keer gebeld en elke keer gevraagd of ik nog wat wou drinken en of ik een keertje wou afspreken.
Kreeg ik gister een smsje dat hij zich schaamt van al die smsjes en heeft hij me toegevoegd op hyves.
Vandaag kreeg ik een smsje dat hij toch nog wel nog een keertje wou afspreken en wil hij me toevoegen op msn.
Maar ik snap gewoon niet dat het hem nog niet duidelijk is dat hij gewoon ontzettend irritant is, die jongen heeft het hem zooo duidelijk gemaakt.
Ik weet echt niet wat ik nu moet doen, ik durf zelf niet te smsen dat hij niet zo irritant moet doen enzo.
Wat zouden jullie doen/sturen?

Is er nog een optie op een blackberry om nummers te blokkeren?:stuck_out_tongue:

ik zou sturen: Voor de laatste keer: ik wil niet met je afspreken! En als je niet als de sodemieter ophoudt met bellen en smsen neem ik een andere nummer. Doei!

Sorry, maar de interesse is niet wederzijds, wil je ophouden met contact zoeken? Dankjewel.

Je kan je provider bellen of ze dat nummer willen blokkeren :slightly_smiling_face:

ik zou niet weten of je met een bb nummers kan blokkeren,
ik heb zelf een samsung star en daar kan het wel bij dus je zou even moeten zoeken op je telefoon of het kan.

daarnaast zou ik inderdaad aan de jongens DUIDELIJK laten weten dat je geen interesse hebt bijv:
laat ik voor eens en altijd duidelijk zijn: ik heb GEEN interesse en ik wil NIET met je afspreken en zou het fijn vinden als je ophoud met dat gestalk.

zoiets?

Zo’n bericht als wat MJ555 zegt is goed om te sturen, gewoon duidelijk, droog en bot.
Hopelijk is het hem dan duidelijk.

ik zou gewoon ook iets bots zeggen,
ik vind je niet leuk en ik wil niks afspreken dus stop met sms’en.
:ppp.

Wat hierboven wordt gezegd idd, bot doen! En anders kun je nog dreigen om naar de politie te stappen, want als je wordt gestalkt kan je dat ook nog doen!

Zeg er wat van bot dat hij op moet houden met stalken
of laat zien met je je blik dus boos kijken of arrogant kijken of negeren dat je er niet van gediend bent.

oke ik heb gestuurd dat ik het vervelend vind dat hij me de hele tijd heeft lopen bellen en smsen en dat hij nu nog de hele tijd doorgaat en dat hij eerst ff rustig aan moet doen.

Stuurt hij terug dat hij het wel snapt en dat hij me niet nog een keer lastig zal vallen. :3 En hij zegt sorry voor het verpesten van me avond.
had de avond van me leven, maar toch bedankt. (:

Danku meiden!

Fijn dat hij is opgehouden. :slightly_smiling_face:

zeg dat je lesbisch bent, dat deed een vriend van me ook haha, het was gelijk duidelijk voor dat meisje.

Gelukkig is hij opgehouden! Was vast vervelend voor je…