Uggs

Ik heb 3 vraagjes over Uggs!

1. Kunnen ze nog deze winter? Ik vond ze vorig jaar vreselijk, maar nu vind ik ze eigenlijk toch wel erg leuk! En ik heb altijd koude voeten, dus ik zoek echt zo warm mogelijke schoenen voor deze winter.

Tuurlijk kunnen ze, UGGs zijn geweldig! Ze zijn super warm!
2. Lopen ze echt zo lekker als iedereen zegt? En kunnen ze wel tegen een stootje of zien ze er niet meer uit aan het eind van de winter? Ik heb het nu wel over de echte Uggs, geen imitatie.

Ja, echt! als je ze in de vakerregen wilt dragen, moet je wel een speciale spray kopen (geen idee hoeduur) om je uggs te onderhouden
3. Ik ben op zoek naar het model Classic Short Chestnut. Wat kost die in de winkel in Nederland? Ik wil liever niet via een webshop bestellen, want ik wil absoluut geen neppe Uggs.

Van der assem verkoopt de echte:
Ugg mini (volwassenen maten) 140 euro
Ugg short (volwassenen maten) 170 euro
Uggs tall (vol. maten) 220 euro
Als je ze daar op de webshop zou kopen: ze zijn ECHT. Ze hebben ook winkels. :wink:

ik heb neppe - echte uggs, geen kruidvat laars maar van replay voor 95 euroo, love them, vorig jaar vond ik ze ook niet echt leuk nu suoper

ik vind ze super wil classic short chestnut (L)

ik heb classic short chocolates… maar ik raad je echt eBay aan hoor! op girlscene staat ergens een artikel hoe je echte en neppe van elkaar kunt onderscheiden. op eBay heb je ze soms al voor 100 euro! ik wilde de classic short chestnuts ook kopen, maar vond ze te oranje haha maar wie weet koop ik ze ooit nog wel eens :stuck_out_tongue:

Oja,
om ze mooi te houden moet je een setje kopen
(blok om vlekken eruit te krijgen, regen&andere natuurverschijnselen-protector, cleaner, hygienische spray en een borsteltje: 30euro in totaal -ik schrok van de prijs toen ik aan het afrekenen was-, want anders gaan je UGGs niet lang mee…)

in het echt (gezien in de winkel) of op internet. want in het echt zijn ze juist bruin, niet oranje, maar op internet wel.

Ik heb die voor 149,- gekocht. Bij Patrick’s Schoenmode in Breukelen

Valt de Ugg Sundance groot of klein uit :face_with_raised_eyebrow:

ik wil de classis short chocolate
iloveuggs(L)
alleen kunnen ze volgende winter ooknog!

Algemeen Ugg topic.