Uggs

Ik heb 3 vraagjes over Uggs!

1. Kunnen ze nog deze winter? Ik vond ze vorig jaar vreselijk, maar nu vind ik ze eigenlijk toch wel erg leuk! En ik heb altijd koude voeten, dus ik zoek echt zo warm mogelijke schoenen voor deze winter.
  2. Lopen ze echt zo lekker als iedereen zegt? En kunnen ze wel tegen een stootje of zien ze er niet meer uit aan het eind van de winter? Ik heb het nu wel over de echte Uggs, geen imitatie.
  3. Ik ben op zoek naar het model Classic Short Chestnut. Wat kost die in de winkel in Nederland? Ik wil liever niet via een webshop bestellen, want ik wil absoluut geen neppe Uggs.

ik weet het allemaal niet maar als je ze wil dragen draag je ze toch gewoon?
ik ga ze kopen in amerika over 2 dagen maar wel andere dan jouwe ik wil de metallic, grijs, Baroque Black of zilvere dat weet ik nog niet.

Ze lopen echt super lekker en zijn heeeeel warm ja :stuck_out_tongue: ze kunnen wel in de winter hoor! Als jij ze mooi vind moet je dat doen :slightly_smiling_face: En ik geloof dat ze toch wel rond de 200 euro kosten!

1. Kunnen ze nog deze winter? Ik vond ze vorig jaar vreselijk, maar nu vind ik ze eigenlijk toch wel erg leuk! En ik heb altijd koude voeten, dus ik zoek echt zo warm mogelijke schoenen voor deze winter.
    UGGS kunnen altijd zelfs in de zomer onder een rokjee.

2. Lopen ze echt zo lekker als iedereen zegt? En kunnen ze wel tegen een stootje of zien ze er niet meer uit aan het eind van de winter? Ik heb het nu wel over de echte Uggs, geen imitatie.
    Ja ze lopen heerlijk,net of je toffels aan heb.

3. Ik ben op zoek naar het model Classic Short Chestnut. Wat kost die in de winkel in Nederland? Ik wil liever niet via een webshop bestellen, want ik wil absoluut geen neppe Uggs.
    zOu je even op internet moeten kijken

1. Kunnen ze nog deze winter? ik vind ze zowiezo al lelijk
  2. Lopen ze echt zo lekker als iedereen zegt? ik vind het normaal lopen niet veel anders dan andere schoenenEn kunnen ze wel tegen een stootje of zien ze er niet meer uit aan het eind van de winter? meestal zie je snel vlekken enzo
  3. Ik ben op zoek naar het model Classic Short Chestnut. Wat kost die in de winkel in Nederland? dunno
  1. Ja en zo niet boeiee, trek gewoon aan wat je wilt!
    mij zien ze deze winter iig ook met mn ugg’s
  2. ze lopen echt heeeeeerlijk! ik zou ze zelfs nu met 30graden
    wel aan willen alleen al omdat ze zo lekker lopen, alleen is dat te warm…
    3.ik heb die jij wilt, mijne waren 140 euro… maar ik heb wel kindermaat!!

Ik heb ook uggs:)
Die kregen we by all you need is love de kerst aflevering
heb ze alleen nooit aan haha x’d

no offences ma kvin ze egt lelijk!!!

Ik vind de meeste ook lelijk inderdaad. Maar nou heb ik wat gevonden en ik moet ze hebben voor deze winter! Ik heb alleen geen idee of ze nog in de collectie zijn, waar ik ze kan halen (goedkoop mogelijk) en hoeveel ze kosten.
Het gaat om de Uggs Classic Cardy, grijs zoals op de foto.

http://img360.imageshack.us/img360/9198/5819gryproduf7.jpg

Iemand enig idee?

weet niet welke maat je nodig hebt, maar hier staan ze 2e hands (1x gedragen) in blauw voor Eur 150,-

http://www.2dehands.nl/ug…c-44177372.html?ref=vglnl

Ik vind uggs afschuwelijk, heb geen idee hoe ze lopen en ook geen idee hoeveel ze kosten
beschouw dit maar als een upje

classic short chestnut » 170 euroo afgerond :stuck_out_tongue:
& ich liebe ugg’s =D

Ik heb de Ugg Classic Cady’s besteld in een schoenenwinkel in Arnhem en kreeg gisteren een telefoontje dat ze binnen waren. Het is de zomercollectie en aangezien de wintercollectie zo langzamerhand binnendruppelt, denk ik dat je heel goed moet zoeken. Bovendien zijn ze ontzettend populair en om de haverklap uitverkocht. Zelfs in Amerika zijn ze niet meer aan te slepen. Ze kosten ¤150,- en maximaal 150 USD (ong. ¤69,-!) Hoe genaaid worden worden we hier in Nederland…

Ja dat is wel wat vreemd… Ik had ze op Cozyboots.com gevonden en daar waren ze $139 volgens mij, dat is 90 euro maargoed dan komen er weer 60 euro verzendkosten bij dus dan ben je alsnog even duur uit…

Oh en ik wil ze graag in een andere kleur dan blauw, maar toch bedankt :slightly_smiling_face:
Denk dat ik maar eens goed de winkels in grotere steden af ga lopen.

Ik vind ze nog steeds leuk!, ga ze weer kopen…
x

Ik ben echt gek op uggs !!!
Maar ik moet er nog een paar gaan halen of bestellen
ik vind the short classic in zwart stof echt mooi
Khoop dat ik ze ergens zie liggen !
Weet iemand waar je ze in utrecht vind want ik ga daar binnenkort

ff een vraagje:
ik heb normaal maat 39/40 maar nu weet ik niet welke maat uggs ik moet bestellen want volgens die site vallen ze groot, dus moet ik dan (amerikaanse maat) 7(=38) of 8(=39) nemen?!

1. Kunnen ze nog deze winter? Ik vind van wel! Ik vind ze geweldig en ze zijn ook nog lekker warm! Dus ideaal voor de winter dan toch?
  2. Lopen ze echt zo lekker als iedereen zegt? En kunnen ze wel tegen een stootje of zien ze er niet meer uit aan het eind van de winter? Ik heb het nu wel over de echte Uggs, geen imitatie. Ik heb sinds vorrig jaar ook Uggs en ze lopen inderdaad erg lekker. Eigenlijk wil je ze elke dag wel aan.
    Ze kunnen wel tegen een stootje, alleen moet je ze niet TEveel in de regen aan doen want dan kunnen ze inderdaad een beetje vaal worden…
  3. Ik ben op zoek naar het model Classic Short Chestnut. Wat kost die in de winkel in Nederland? Ik wil liever niet via een webshop bestellen, want ik wil absoluut geen neppe Uggs. Je kunt ze inderdaad beter niet via webshops kopen want dan heb je inderdaad veel kans dat het geen echte zijn…
    in Nederland kosten ze wel boven de 200 euro maar die lage zijn daar wel onder… wat precies weet ik niet want ik heb ze uit amerika van me vader gekregen en daar zijn de prijzen allemaal anders.
  1. Kunnen ze nog deze winter?
    Ik vind ze persoonlijk oerlelijk, maar ze zitten denk ik wel heel fijn en warm, maar je kan natuurlijk ook andere warme lekker lopende schoenen kopen, ik heb ook hele fijne laarsjes en die vind ik wel stukken mooier :stuck_out_tongue:
  2. Lopen ze echt zo lekker als iedereen zegt? En kunnen ze wel tegen een stootje of zien ze er niet meer uit aan het eind van de winter?
    Okee weet ik niet :slightly_smiling_face: zit er trouwens veel verschil tussen de echte en neppe ofzo :S? want ze zijn wel kei duur, dan zou ik eerder neppe kopen en nog een ander paar ofzo…
  3. Ik ben op zoek naar het model Classic Short Chestnut. Wat kost die in de winkel in Nederland? weet ik niet

Ja hoor, ze kunnen nog wel deze winter=) je moet tenslotte zelf weten wat je draagt, het is niet mijn stijl maarja
    waarschijnlijk wel, maar ik heb ze niet.
    ja dat weet ik niet XD