Ugg's verpest :(

Hoi!
Ik ben vandaag op ons schoolplein geduwd door een vijfde klasser (?) en ben toen door mn enkel gegaan. Nu is ons schoolplein rood (fietspad kleur) en is op mijn witte/creme kleurige uggs een afschuwelijke rood/bruine vlek gekomen :frowning_face: Ik zou van god niet weten hoe ik dit eruit zou kunnen krijgen, ik heb wel de originele ugg set met spray en borstels.

Kisses.

Ps. Is het nodig om een foto erbij te zetten?

Nou als allereerste: ik zou er een foto van maken en melden bij je mentor/decaan/o.i.d, want dit is gewoon hartstikke zonde van zo’n dure schoenen mocht de vlek er niet uit gaan en het was echt niet nodig geweest om je om te duwen (behalve als dit allemaal per ongeluk is gebeurt)

Verder weet ik ook niet zo goed wat je er het beste mee kan doen maar ik zou vooral niet zomaar iets proberen. Ik zou even naar een e-mailadres/telefoonnummer zoeken op de UGG site en daar vragen wat je daar het beste kan doen.

Succes!

Dankjewel! Ik heb niet gezien wie het was, maar het ging vast perongeluk. Ik zal wel even de UGG site checken ja! Hartstikke bedankt !

Wat voor stoere vijfde klassers zitten er bij jou op school zeg… Ik zou het eerst rustig proberen met de Ugg set die je hebt… En Sowieso meldden bij je mentor… Tenzij die duw een aanleiding had natuurlijk :wink:
Verder uhm… Hoe staat het dr voor met je enkel?

Het is opgelost! Mn moeder heeft het eruit gestofzuigd! (Don’t ask how)

Hier kan een slotje op !

Gelukkig maar, aan stofzuigen had ik nooit gedacht hahaha.

Wow, ik wilde bijna gaan typen dat ze dan sowieso verpest zijn, rood op wit haha.
Eruit gestofzuigd, super!!

i (L) stofzuigers

Slotje dus, bij deze :slightly_smiling_face: