uggs schoon houden ???

ik heb nieuwe uggs maar ik vroeg me af ik wil ze graag schoon houden voor de winter enzo maar kan ik ze in sprayen met vuil en water afstotende spray kan dat of slaan ze dan wit uit (ik heb choco bruine)
http://i34.tinypic.com/2wd5zqu.jpg

ik hoorde ook iets over uggs shampoo maar ik vind het wel duur en weet niet of het werkt

Ik heb die van mij gewoon ingespoten met die vuil afstotende spray. Als ze vies waren beetje poetsen, laten drogen en de vuiligheid is weg.

ja je kan gewoon die vuil en water afstotende spray gebruiken. Ik vroeg het aan de verkoper toen ik mijn nieuwe uggs kocht en die zij dat je dat gewoon moest doen en dat dat spul van uggs zelf onzin is.
En als je ze vaak draagt per week, dat je ze dan 2x per week in moet spuiten eigenlijk.

gewoon spray gebruiken!

Ugg spray is echt geweldig, maar je kan ook bijvoorbeeld de nano spray van collonil gebruiken, of een cheap-ass spray van de schoenmaker op eigen risico.

Ik heb diezelfde Uggs en ik spray ze echt niet vaker dan eens per maand in, want als je ze supervaak insprayt wordt de kans op vlekken groter, niet kleiner.

Als je ze ingesprayd hebt moet je je Uggs 24 uur laten drogen (NIET bij de verwarming, dan verneuk je ze). Als de haartjes dan een beetje stug aanvoelen moet je ze los’aaien’ of met een heel zacht borsteltje even borstelen en dan zijn ze weer lekker zacht.
Als ze door de regen nat worden worden die haartjes ook stug en moet je dat ook doen.

Die spray is er toch niet voor niets?
Gewoon mee inspuiten.
De moeder van een vriendin van me zei, dat als je wat vloeibaars over suede hebt geknoeit en er een vlek achter blijft, je water moet koken in z’on fluitketel en je ugg boven de stoom houden die uit de fluitketel komt, uit die tuit.
Je moet je uggs daarna wel weer inspuiten met de water en vuil afstotende spray