Uggs ruilen?

Hee, ik heb dus uggs gekocht in Amerika (uggstore) en ik heb het bonnetje nog enzo, maar ze zijn dus te groot. Kan ik ze in NL omruilen, hoewel het wel een andere winkel is? Of is er een andere manier waarop ik ze kan ruilen? Alvast bedankt!

het lijkt me dat je ze gewoon kan ruilen.

Ik denk dat je ze alleen maar in een andere Uggstore kan ruilen.

Lijkt me dat je het alleen in Amerika kan ruilen. Iets van een andere winkel bij een andere winkel ruilen kan sowieso niet. Misschien kan je een echte uggstore hier proberen, maar ik denk niet dat het kan.

hooguit een echten uggsstore

Denk het ook niet. Vooral omdat de prijs heel verschillende is van uggs hier en uggs in Amerika.

Haha of via een vriendin die een maatje groter heeft & dezelfe Uggs wilt… dan koopt zij jou maat en ruil je ze om met je vriendin hahaha.

Nee sorry beetje teveel gedoe en ik denk niet dat je zo’n iemand vind.
Je moet denk ik gewoon of terug naar Amerika, of dikke sokken aandoen misschien?

of verkopen!

Verkopen en met dat geld de goede maat kopen.
Of gewoon dikke sokken/zooltje dragen.

Zonde! Je zou het kunnen proberen bij een echte Ugg store, maar ik betwijfel het. Zoals al gezegd wordt: verkopen en de goede maat kopen, of misschien zo’n Ugg zooltje erin doen?

Oké, thanks! Ik probeer ze ergens te ruilen en anders verkoop ik ze wel, hihi. Iig bedankt :grinning:

En voor verdere vragen: algemene UGGS topic.