Ik vroeg me een paar dingen af:
-Tot wanneer is die uggs outlet open, want op internet staan verschillende datums.
-Is die winkel op tweede kerstdag open.
-Hoeveel kosten de uggs classic short.
Sorry als het verkeerd overkomt maar ik was even nieuwsgierig dan weet ik hoeveel geld ik moet meenemen. Ik heb al overal gekeken maar ik heb nog niet zo’n topic gevonden. Naja thanks dat je me vragen wilt lezen.
wat voor soort modellen hebben ze er dan wel. En moest je lang in de rij staan
Maar ze krijgen toch iedere dag nieuwe binnen. Zit daar dan geen classic bij?
@couraturble thanks voor je reacties.
Wie weet dit wel?
Ze hebben geen leuke classics bij de outlet en die komen er ook niet, ze hebben idd wel die gebreide.
Gister hoefde ik helemaal niet in de rij te staan.
De outlet is er tot het eind van dit jaar.
dus tot 31december, wat vind je dan geen leuke classics?
ze hebben ze bijv alleen in aparte kleuren zoals licht blauw en roze. ik heb ze niet in de normale kleuren gezien zoals chestnut ofzoiets. het is wel een beetje rommelig allemaal daarbinnen, dus je moet wel goed zoeken misschien dat je dan iets leuks kan vinden.
In het VIP gedeelte heb je wel allemaal classics in chestnut enzo maar je moet ook maar aan een VIP ticket komen en geluk hebben enzo
Hoeveel kosten Uggs dan in die Outlet Store, en waar zit die hele winkel?
maar ik wil juist alleen komen voor classic. Waarom is dat voor vip. Waar slaat dat op! Is er hier iemand dan VIP. Ik wil ze namelijk heel graag maar overal zijn ze in 39 uitverkocht.
@ pearl12chiara die winkel zit in rotterdam
In Rotterdam. Weet ook niet hoe duur ze zijn, wil het eigenlijk ook wel weten :3
Ook bedankt! (=
als je een VIP ticket wil dan moet je naar ugg@fok.nl mailen waarom je die wil en dan als je ze hebt overtuigt krijg je die via de mail.