Uggs opknappen (binnenkant)

Hoi!

Ik heb een paar tweedehands uggs gekocht, zagen er aan de buitenkant prima uit! Maar helaas is dat met de binnenkant (echt waar je voet zit) wat minder :bored: Ik moet nieuwe zooltjes kopen á 19,95 waardoor ze al aardig duur beginnen te worden! Maar nu is het hielgedeelte ook versleten, normaal zit daar bond, maar dat is helemaal hard geworden omdat al het bont is weggesleten. Weet iemand wat ik daar aan kan doen??

Hoezo maakt 20 euro de Uggs nog duurder? :’) En voor dat andere: geen idee.

Het zou bijvoorbeeld kunnen dat ze ze voor 100 euro tweedehands heeft gekocht, als je dan nog zooltjes moet komen voor 20 euro zitten ze al op 120 euro en nu heb je ze bij de bijenkorf in de sale voor 130 of 140. Dus ik begrijp wel dat dat niet zo leuk is. Maar goed ik zou de zooltjes dan toch maar nemen, en de volgende keer uitkijken met een tweedehands aankoop. Of desnoods ophalen, zodat je ze nog even goed kunt bekijken.

je kan toch van die zooltjes met lamswol erop kopen voor een euro of 3 bij de action etc? En tsja, je kan ze niet echt opknappen eigenlijk.

Tsja, als je er iets aan wilt doen dan zou ik toch zooltjes kopen. Beter opletten voordat je iets 2ehands koopt volgende keer dan…

Ja ik twijfel alleen of dat nou wel van degelijke kwaliteit is eigenlijk…volgens mij ook geen echt wol, maar synthetisch? Iemand ervaring met die zooltjes van de action?

Jammer, want met alleen zooltjes kom ik zeker een heel eind alleen red ik de hiel niet. Inderdaad volgende keer toch beter opletten! Ja ik heb wel al een keer eerder uggs tweedehands gekocht, en die waren nog zowat als nieuw. En die waren dan goedkoper omdat ik daar geen zooltjes voor hoef te kopen. Nieuw kan ik gewoon niet betalen en met de goeie aanbiedingen zijn het meestal de modellen die ik niet leuk vind of me maat zit er niet tussen :bored:

ik zou ze weer verkopen en een ander paar schoenen kopen. dan maar geen uggs.

Dat probleem heb ik dus ook!