Uggs online bestellen vanuit Amerika?

heedamess
ik had van mijn lerares op school gehoord dat zij echte uggs had besteld vanuit amerika. en ze waren niet nep het zijn echte zekerweten. maar die waren uiteindelijk rond de 80 euro omdat ze daar veel goedkoper zijn. nu wil ik dat ook gaan doen, maar weten jullie misschien een goede betrouwebare site die dat doet?
alvast bedankt xx !

in amerika is alles goedkoper,
sorry weet geen site,
maar een verkoopt een meisje
bij verkoopttopic uggs, miss?

Uggs topic. :slightly_smiling_face:

ff kijken daar dankje :slightly_smiling_face:

Ik woon in Engeland, jammergenoeg is daar niet alles zo goedkoop als in Amerika. Ik heb wel een website voor je gevonden:
http://www.uggaustralia.c…aspx?gID=w&categoryID=553
Ze hebben ook uggs in hele rare kleuren :p.

Maar je moet er ook aan denken dat de verzendkosten heel erg hoog zijn, misschien gaan je ouders een keer voor zakenreis naar Amerika? Dan is het veel goedkoper om het aan hun te vragen.

Ik hoop dat het helpt!

dankje :grinning:. maar alsnog is het incl de verzendkosten een stuk goedkoper dan dat je ze hier zou kopen :slightly_smiling_face:

Kun je het niet aan je lerares vragen?

idd

Je moet er wel rekening mee houden dat je in Nederland nog een extra rekening erbij krijgt (een aantal weken later) van de gewoon 19% belasting in nl en en ong 10-15 euro aan administratieve (geloof ik) kosten. Dus uiteindelijk scheelt het niet zo heel veel meer. En als je dus gewoon via een groot betrouwbaar bedrijf besteld staat alles (dus de prijs en wat er in zit, uggs dus) gewoon op het pakket en is de kans heel groot dat die kosten er gewoon bij komen, of je moet het via een contactpersoon doen in de usa die er een gift van maakt. Oh en als je hele bestelling boven een waarde van 150 euro komt (min de verzendkosten) dan moet je ook invoerrechten betalen.

misschien eigenlijk wel een slim idee om het aan haar te vragen ja haha, een vriendin had het ook gedaan die was uiteindelijk 81 euro kwijt voor de classic short. weet niet of dat incl. of excl. verzendkosten was. en het zijn echt echte. alleen ze weet die site niet meer <_<

Algemene UGG topic, daar zitten wel meiden met ervaring en tips.