Uggs of een Ipod touch

Ik heb bonnen van de vvv, nu zit ik te twijfelen wat ik er voor moet kopen een paar uggs of een ipod touch…

ipod touch want die is awesome, en ik heb een voorhaat voor uggs.

ipod touch heb je veel meer aan en uggs zijn gewoon foeilielijk!

Het wordt nu zomer dus ik zou zeggen, ga nu geen Uggs meer kopen. Tenzij je ze in de zomer wilt gaan dragen. Maar anders vind je ze misschien niet meer leuk. Dus ik zou voor de ipod touch gaan, en gewoon sparen voor Uggs.

Ohja, en ik vind Uggs wel mooi hoor :slightly_smiling_face:

ipod touch!

ja naja, ik vind uggs wel leuk in de zomer als je s avonds een keer naar een terrasje gaat, ik heb laatst nog de uggs mini chocolate gekocht en ik zou ze ook wel in het sand willen

Hmm als je al een paar uggs heb, zou ik een Ipod touch kopen als je kan daarna altijd nog sparen voor nog een paar voor in de winter

maar als je nu die uggs koopt kan je ze eigenlijk pas aan het eind van het jaar weer aan, want het word nu weer steeds warmer enzo, dus ik zou voor een ipod touch gaan.

iPod Touch, sowieso! Je hebt ook al een paar Uggs, als je nog een paar wilt kan je die denk ik beter in de winter kopen, heb je ook nog een heel seizoen om te sparen. iPod Touch is gewoon echt een heel leuk ding en je kunt er van alles mee!

Ipod touch.

ik hou van me ipod touch :couplekiss_man_woman:
uggs zijn leuk maar niet voor in de zomer ik zou voor de ipod touch gaan

-

Ipod touch, heb je veel langer plezier van!

iPod.

iPod touch, Uggs zijn lelijk. Maar als je ook nog uggs wil kopen zou ik die nu kopen, want ik denk dat ze in de zomer wel goedkoper zullen zijn dan in de winter, aangezien de winkels ze nu weer kwijt moeten, net als alle laarzen, zijn ook in de aanbieding.

iPod touch! :smiling_face_with_three_hearts:

ipod

-

dat je daar nog voor gaat twijfelen.
ipod touch is geweldig!