Uggs naar strandfeest?

nee ,
doe gwn leuke slippers,ballerina’s
En kom op je kan niet de hele jaar je Uggs dragen
halo it’s summer (*)

idd.

Doe ook gelijk handschoenen en een muts dan :wink:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Nee, alsjeblieft niet.

Wat denk je zelf…

Nja, je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou eht zonden vinden! Zeker als er zand in 't schapenvacht-gedeelte komt; dat krijg je d’r toch niet snel meer uit? En is het lekker? Als het heel warm is en je wilt lekker ook met je voeten door het water lopen… Dus ik zou het niet doen.

Wees blij dat het nu weer de tijd is om leuke slippertjes en ballerina’s aan te kunnen doen (:

Beter doe je ze nooit aan.
maar ze lijken me ook heel vervelend zitten op het strand met het zand enzo.

Ik vind het zowieso een beetje raar om rond deze tijd van het jaar nog uggs te dragen en al helemaal naar een strandfeest x’]

ieuw nee niet doen
doe gewoon slippers of ballerina’s aan

oow en nog een vraag
waarom staat dit in media? XD

ja idd,
slippertjes of ballarina’s staan veel leuker
voor zo’n feest
maar je mag doen wat je zelf wilt… :stuck_out_tongue:

Sowieso niet naar een strandfeest, maar eigenlijk gewoon nergens naartoe.

bwahaha… heej ga jij ff lekker in bont lopen als het 38.C is (;

oja en geen uggs aandoen naar het strand… kom op je doet toch ook geen slippers aan naar een apréski feest

Blijkt maar dat de meeste hier niets afweten van de geschiedenis van de UGGs, sukkels. UGGs zijn niet voor surfers gemaakt, maar worden inderdaad wel door surfers gedragen om hun voeten na het surfen warm te houden. UGGs werden ook al in de eerste en tweede wereldoorlog gedragen door piloten om hun voeten warm te houden als de vlieghoogtes te hoog waren en dus koud. Naast dat kunnen UGGs ook gewoon in de zomer gedragen worden, schapenwol houd namelijk je voeten warm in de winter en lekker koel in de zomer. Sneakers daarentegen transpireren een stuk sneller…
Dus als jij je UGGs aan wilt trekken naar een strandfeest, gewoon doen!

Tsja, een betweter zijn is ook een vak…

Maar kzou zeggen. Sandaaltjes of slippertjes. Dat is een stuk gepaster en feest ook wat makkelijker.

Ik zou het echt absoluut niet aandoen naar een feest, en al helemaal niet naar een strandfeest.