Uggs naar strandfeest?

ik heb een jurkje, en dan heb ik met riem, legging en uggs, voor strandfeest. maar is het heul raar om uggs aan te doen naar een strandfeest? (nee ik weet dat sommigen uggs lelijk vinden, dat hoef ik niet te horen. alleen of het niet heel raar is als je uggs naar het strand aandoet, en dan ook naar een feest) xx

Als het een strandfeest is vind ik het wel een beetje raar.

Ik zou het niet doen,
zou eerder slippers,ballerina’s gympen ofzo doen

nee ik vind het een beetje raar om uggs aan te doen op een strandfeest

niet als t winter is, maar mij lijkt dat t nu is he :stuck_out_tongue: dus dan zou k gewoon slippers of balerina’s doen :slightly_smiling_face:
geen pumps, dat is niet bepaald handig op t strand

Uggs zijn voor op het strand.

huh?

Ik zou het niet doen.

Ik vind uggs sowieso op een feest niet kunnen… :blush:

Nee, ik vind het niet kunnen. Laatst was het best warm toen zag ik ook nog mensen met Uggs … dat vond ik ook best raar.

Doe gewoon leuke slippertjes of sandaaltjes aan. (Ze zijn ook makkelijker om uit te doen)

Slippertjes/ballerina’s/simpele gympies lijken me beter gepast.

Niet doen alsjeblieft. . .

Zou ik niet doen. Stel het is warm dan kun je in elk geval nog je slippertjes uitdoen om je voeten in het zand te koelen. Sowieso krijg je allemaal zand in je uggs en dat is klootje want dat krijg je er niet uit!
Veel plezier.

Haha wtf Uggs voor een strandfeest ? Ik zou eerder voor slippers gaan, wat toch iets heel tegenovergesteld is xD

Ik vind het niet een beetje raar maar heel raar. Hoe kom je er echt bij, je gaat toch ook geen slippers aan doen naar een winterfeest -.-

oh my god,
dat kan echt niet.

nee, zou het niet doen

Uggs zijn voor surfers gemaakt, zodat ze die na het surfen snel kunnen aantrekken. In Australie dus…

Uggs zijn verschrikkelijk :pensive:

Uhm ja, waarom zou je uggs aanwillen op het strand?
Is toch niet lekker, er komt sowieso zand in.
Doe gewoon leuke slippertjes aan! :slightly_smiling_face: