UGGS-handschoenen

Hey,

ik wil graag UGGS-handschoenen kopen. Ze zijn alleen ziekelijk duur, maar ben verliefd op UGGS en wil graag warme handen tijdens wintersport enzo. Ze gaan superlang mee en blijven mooi dus ik ben er al uit dat ik ze ga nemen. Alleen zou het natuurlijk veel chiller zijn om ze goedkoper te kunnen krijgen. Weet iemand iets van kortingscodes of zo? Of een site waar je ze goedkoper kunt krijgen? Degene die ik wil staan niet op Marktplaats of zijn daar al verkocht.
Iemand tips? Ik wil ze graag uiterlijk vrijdag, want dan ga ik op wintersport.
Anders moet ik maar de full price betalen, zou een beetje jammer zijn maarja.

http://www.red.nl/images/charlies-choice/large/ugg-handschoenen.jpg

Weet jij waar UGGS-handschoenen voordelig kunt krijgen?

Als je ze voor vrijdag wilt zou ik ze niet meer op internet bestellen… Straks komen ze te laat aan of zo :’]

En tsja, je moet zo’n bedrag willen besteden… Vind het altijd maar link als ik denk hoe vaak ik handschoenen kwijt ben geraakt :'D.

Zie dit maar als een up of zo…

Voor wintersport kan je toch beter echte ski-handschoenen nemen hoor! Die zijn er speciaal voor gemaakt en waterdicht enzo. Voor de rest weet ik niet waar je deze zou kunnen krijgen, dus up.

hihi ja dat klot wel, maar dankjullie voor de upjes :slightly_smiling_face: ik ben heel eigenwijs en ben al vaak weezen boarden en heb de laatste jaren nooit echte wintersporthandschoenen gehad and I was ok with it. Het komt er dus op neer dat ik ze echt graag wil: weet iem nog een plek waar ze goedkoper zijn? X

Assem heeft opruiming!

hoe duur zijn ze wel niet?

80 euro voor een paar handschoenen, taaahhh leuke grap.

90 euro toch? ik wil ze ook zooo graag! maar ik vind 90 euro echt veel te ver gaan voor handschoenen, ik raak ze altijd kwijt…

80-90 euro vind ik echt nog meevallen, ik had ze duurder verwacht…
Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat ze niet superduur zijn.

Naja ik las ook ergens dat ze eigenlijk 130 euro waren! Maar het verschilt geloof ik ook per soort. Er zijn namelijk veel soorten handschoenen van UGGS. Maarja ik ga wel ff bij Assem kijken online ofzo… iemand nog meer sites?

En idd het is heel duur maar soms moet je jezelf gewoon verwennen ofzo (ik heb een groot kleedgeldvoorschot van m’n ma gehad hiervoor, ach, een paar maandjes schuld vind ik niet zo erg ;p)

In Rotterdam was er toch zo’n UGG outlet, in het postkantoor ofzo. Ik weet niet of dat er nog is, maar misschien hebben ze ze daar.

nee die was alleen rond oud en nieuw helaas… Maar bij assem kon ik geen UGGShandschoenen vinden, wel andere dingen van UGGS… Iem nog een idee? Xo

Ik heb echt precies dezelfde met echt wol maar dan van Steppin’ Out, die zijn iets van 59 euro… dus als je ze nergens kan vinden kan je altijd die nog nemen. Ze zijn helemaal gevoerd met bont echt heerlijk! Iedereen vraagt altijd aan me of het Uggs handschoenen zijn.
Zijn webcam foto’s dus niet echt goede kwaliteit,

http://i52.tinypic.com/316rfc6.jpg

Haha vet, twee verschillende! Ja ik vind die ook leuk :slightly_smiling_face: ik wil alleen die van UGGS omdat ik ze net ietsje leuker vind en dat heeft vooral met het wol te maken omdat ik verliefd ben op het wol dat in UGGS zit

"Ze gaan superlang mee en blijven mooi dus ik ben er al uit dat ik ze ga nemen."Ik Hoe kan je dat weten als je ze nog niet hebt…
Maar ik ken iemand die ze had
die waren snel vies en lelijk
en bij wintersporten zullen ze er ook niet mooier op worden.
dus ik weet nou niet echt of je zoveel wil uitgeven daarvoor.

ze zijn echt duur…
maar wel héél erg lekker & zacht :slightly_smiling_face:

Een meisje bij mij op school had ze op school in de gang neergelegd en toen waren ze gejat :grinning_face_with_smiling_eyes:. Maar dat is ook gewoon stom. Ik vind ze super leuk, ik wilde ze eerst ook -nog steeds eigenlijk- maar ze gaan vanaf maat M, en die zijn voor mij veel te groot.

ik had ze een stukje goedkoper want de zus van mijn vriend werkt bij ugg, maar dat kan ik helaas niet voor jou regelen. Sorry en succes nog met zoeken

Ja ik heb ze natuurlijk wel aangehad in de winkel om te kijken of ik ze überhaubt paste :stuck_out_tongue: haha. En ik weet uit ervaring dat UGGS sowieso lang meegaan omdat ik twee paar UGGS heb. Maar idd op wintersport doe ik wel vet voorzichtig ermee :stuck_out_tongue: en ze niet laten jatten enzo. Maarehhh die maat M is niet zo groot hoor… ik heb zelf niet hele grote handen maar paste wel een M.

@ fashionationn, hihi das echt superchill je maakt me wel jaloers…

Ahhh ik ga ze vrijdagochtend al kopen maar weet niemand nog een winkel in Utrecht waar ze goedkoper zijn dan normaal?