Uggs H&M

Ik vroeg me af hoe de uggs van H&M zijn! Lopen ze goed? Gaan ze lang mee? Iemand aan-foto toevallig? Op de site lijken ze me wel leuk… ik wil die zwarte ( hogere)

Ik haat UGGs.

Ze lopen als pantoffels van karton en na een week loop je al helemaal naast de zool dus lang gaan ze ook niet mee.

Dat vroeg ze toch niet?
Ontopic: ik weet t niet, moet je mss even in de winkel kijken?:slightly_smiling_face:

Mm dan weet ik genoeg haha! Zonde van me geld.

Volgens mij lopen ze inderdaad als alle nep-uggs.
Ik heb er zelf geen (thank god!), maar iedereen die ik zie met nep-uggs loopt een halve meter naast de zool (’:
Ik zou er niet aan beginnen en een paar weken/maanden sparen voor of echte of voor echte mooie schoenen (;

niet doen, koop dan hobbs heb ik ook, die lopen heerlijk!

ze zien er erg onstevig uit vind ik zelf.

ik ga zometeen me uggs ophalen die ik op mp heb gekocht :astonished:

ik zou het niet doen…
dat word echt heel lelijk, en echt warm zullen ze ook niet zyn dus daar hoef je het ook niet voor te doen

Ik zou het niet doen ik had ze besteld en meteen weer terug gestuurd.
Je voelt meteen dat je er na een lange dag op lopen meteen scheef op zult lopen.

als je voor neppe uggs gaat, dan zou ik toch voor een iets betere kwaliteit gaan dan de 20 euro uggs van de h&m

ik heb Ella’s ^^

Ik heb ook Ella’s.
Ik heb ze al best lang maar loop nog niet naast de zool.
Het enige probleem… dus zool is wel los aan het laten ;p

ik haat UGGSFigo het zijn gwn pantoffels mennn

Niemand vroeg om een mening, alleen om het feit of de uggs van de H&M een beetje goed meegaan.
(en dat weet ik niet, wilde gewoon even reageren op de naar mijn mening abnormale reacties hier.)
Mennn wat kunnen mensen soms raar zijn.

als je al uggs koopt, koop dan echte.

Ik zou alleen maar de echte kopen als ik jou was!
ik heb eerst een keer neppe gekocht nou wat een kutding!

Ik zou ze niet kopen. Niet omdat ze van de h&m zijn maar alle neppe uggs zijn lelijk.
Na een paar weken zijn ze vertrapt en loop je naast de zool… dat ziet er niet uit.

gewoon echt kopen.
ik heb 2 paar echte en die zijn goed.
en me vriendin heeft neppe en die zijn heel lelijk en slecht voor je voeten!

[i]ik zou geen neppe kopen, ze lopen echt heel slecht voor je voeten. ik zou als het kan de echte dan kopen, daar doe je veel langer mee en ze lopen heel erg fijn, je gaat er ook niet naast lopen, ik heb zelf ook echte uggs vandaar.

en als je toch de neppe wilt, dan zou ik die van ella doen, daar heb ik bijna 2 jaar mee gedaan en daar ben ik nooit naast gaan lopen ofzo.[/i]