uggs erg duur?

hee ! ik wil dit jaar weer " uggs designed boots" kopen. vorig jaar heb ik echte uggs gekocht. was 200 euro kwijt. wat ik wel best veel vind. en ze worden best snel lelijk.
ik heb gezien dat je ook australische merken hebt met dat soort boots maar dan tog iets goedkoper. want ik vind 200 euro best wel veel voor die dingen die niet zo heel bijzonder zijn. ik heb wel eens gehoort van warmbat. verkopen ze dat in rotterdam?

Kijk op de site van Warmbat?

http://www.warmbat.com/en/stores/benelux

Conclusie: nee, waarschijnlijk niet.

Of ik-zoek-topic?

ik vind ze nog wel gaan. ze lopen wel heerlijk. en zijn warm. daarom vind ik ze zo aangenaam. alleen ik vind ze gewoon belachelijk duur. vergeleken met het feit dat de uggs die ik vorig jaar voor 200 euro hier kocht. voor 100 dollar in amerika word verkocht. ze zijn hier gewoon heel duur. maar wel heerlijk voor school :slightly_smiling_face:

ze verkopen ze wel in nederland… in amsterdam rai fashion week. zag ik ook een gedeelte met warmbats staan. daar leerde ik ze van kennen. en er is ook een winkel waarvan ik weet dat ze die verkopen. alleen helemaal in kralingen :frowning_face:

Ja, op die site staat een aantal adressen in Nederland. Voornamelijk Utrecht, een paar Nieuwegein dacht ik, e.d.

Oké, als ik het goed begrijp, ben je op zoek naar:

• Uggs look-a-like’s. Dan zou ik zeggen: ik-zoek-topic
  • Een Warmbat-dealer in R’dam. Dan zou ik zeggen: zoek rustig verder, volgens de website zit 'ie niet in R’dam.

Maar dan snap ik de titel van dit topic niet zo goed? C:

Je hebt toch ook Emu ofzo?

koop gewoon neppe :stuck_out_tongue:? doe je net zo lang mee (en ja, heb het uitgetest)

^ Ja, maar je begint er na een tijdje wel letterlijk naast te lopen

Je hebt ook neppe uggs, dus zonder logo. Maar dan wel met echte suede buitenkant, ook lekker warm!

Oh zo. Ja oké die zijn nog wel te doen.

En ohja het hangt af van de stand van je voeten, ik heb ook nepuggs ( als sloffen ) en ik draag ze bijna een jaar, en loop nog steeds niet scheef :slightly_smiling_face:

dat heb ik met alle schoenen :’) maar dat komt omdat m’n voeten scheef zijn

maar een vriendin van me heeft ook altijd neppe en die zegt dat ze er geen last van heeft (maar dat weet ik dus niet)

Die vind ik zelf mooier dan UGGs, maar nee ik kan niet op je vraag antwoorden…

mijn moeder had ze meegenomen uit amerika, daar waren ze 160. :]

ze zijn lekker warm. :astonished:

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/180743_1711784468632_1058746711_31914874_4531232_n.jpg
Ik heb ook neppe :slightly_smiling_face: en vanaf ik er naast ga lopen gooi ik ze gewoon weg :slightly_smiling_face: in turkije gekocht voor 12 euro !

Waarom ga je dan niet op pantoffels lopen? Ze lopen heerlijk. en ze zijn warm. en een stuk goedkoper…