Uggs Ella

Ik heb vandaag Ella Uggs gekocht . Zag er gewoon mooi uit en niet echt zo duur , dus kocht ik het . Ik heb droeg het meteen . En de verkoopster gaf me ook zo’n spuit dinges maar hoe is het eingelijk ben naar topics gaan kijken en alleen maar negatieve dingen , denk dat ik me geld heb verspild en ik had het nog op me verjaardag gekregen , Gaat het echt snel stuk ?

of de schoenen snel kapot gaan?

hangt er vanaf hoe je er zelf mee om gaat, en er zit onder de ella’s geloof ik wel een stevige zool dus je hebt sws minder snel kans dat je er naast loopt.
en als je er zelf zuiniger mee bent leven ze ook langer.

Wat bedoelen ze met scheef lopen eingelijk

Dit dus.

Ella’s vind ik persoonlijk een goed alternatief voor gewone uggs!

Op neppe uggs ga je sowieso veel sneller scheef lopen. Het is gewoon geen top kwaliteit. Daarom zijn ze ook niet zo duur als echte uggs.

Ik loop met Ella’s net zolang als dat een vriendin van me net zolang met haar uggs loopt. En ik krijg er geen zere rug van. Dus heeft niets met slecht kwaliteit te maken.

Ik heb Ella’s al best lang (3 jaar?) en ik loop er niet scheef op. Ligt misschien ook een beetje een jezelf.

Voor wie nog steeds overweegt echte uggs te kopen.

Naja, ik heb neppe Uggs, €30,- wel met Ugg logo. En na een dik jaar loop ik er nog steeds niet naast.
Deze nepperds zijn ook wel van enorm goed kwaliteit hoor moet ik zeggen.

Ella is gewoon een redelijk goed merk wat toevallig ook schoenen maken die lijken op de Uggs. Het is gewoon ook echt suede geloof ik, alleen geen echt wol erin. Ik heb nu een paar van 4 jaar terug en ze zien er nog steeds prima uit. Ik heb ze het eerste jaar veel gedragen, en gebruik ze nu als pantoffels omdat ze nu toch wel een beetje uitgelopen zijn.

Uitgelopen?

Uitgelopen betekent dat ze zijn aangepast naar de vorm van je voet, volgens mij.