Uggs eerste dag, nu al gat erin, wat to do?:(

Heee
Ik heb mijn minnie uggs (echte!) uit amerika vandaag voor het eerst aan. Ik ging rennen bij een vriendin achterop de fiets, en ik bleef haken, aan de trapper ofzo. Nu zit 'r dus een best groot gat in:|
Echt te stom. Ze komen uit Amerika van een stewardess die nu geen stewardess meer is en ik ken verder geen stewardessen meer, dus kan ook niet ruilen… Weten julli emisshcien iets? Naaien word denk ik lelijk… ik ga deenk ik naar de schoenmaker ofzzo…:frowning_face:

Kus help!

Je zegt t zelf al, naar de schoenmaker.

Naar de schoenmaker, vriendin van mij heeft dat ook gehad!
x

oeff dat is nogall stom! denk niet dat schoenmaker zou helpen als er zo’n groot gat in zit! post anders even een plaatje! kunnen we je opgelopen uggschade zien :expressionless:

terug naar de winkel? :'3

schoenmaker lijkt me dan denk ik…

& iedereen altijd maar zeggen dat de ÉCHTE uggs van goede kwaliteit zijn…

Okee dan, hier is een foto van mijn opgelopen schade op de uggs:|;

http://i38.tinypic.com/20u4vhu.jpg

Dat losse lapje zit zegmaar groter los, je zit nu nog maar een best klein stukje van het losse stukje…

Hoop dat jullie me knnen helpen.:expressionless:

kus

aahhww wat kut voor je! :frowning_face: enige oplossing lykt me is naaien? of aan de binnekant een lapje en dan plakken xD

Vastplakken met tape.

Ikga denk ik gwn naar de schoenmaker, daar advies vragen! (-: ik baaal zooooo erg. me vriendin heeft 2 paar, allebei ongedeerd en ik net me eerste paar en direct al kapot. Nou…:expressionless: Waarom ik nou weer. Naja hoop dat de schoenmaker er wat mee kan.

Dat is echt heel erg balen!! Het lijkt me het mooiste om er aan de binnenkant iets tegen te doen. Valt het daarna ook niet meer zo op

zit er geen uggs winkel bij je in de buurt??? misschien dat hun je kunnen helpen… maar denk niet dat de schoenmaker het mooi voor je kan maken…

Idd! maar echt zonde, ik zou idd maar naar de schoenmaker gaan

Ik hoop echt dat ze het kunnen fixen.

dat is wel kut ja
zó duur dat die zijn
maar misschien moest je wat voorzichtiger zyn ofzo xd

Oeh ik stond op het punt Uggs te gaan bestellen, begin nu te twijfelen…

Ontopic: Zoals iedereen zegt zou ik ook even naar de shoemaker gaan

misschien moet je voorzichtig zijn?

ga lekker naar de schoenmaker! altijd een feest

schoenmaker… ?

Volgens mij kan je ze wel dicht naaien hoor, met zo’n hartje erop naaien of een beertje hahaa wat ze vroeger ook deden op een kapotte broek. En anders even naar de schoenmaker of naar zo’n UGG’S winkel die kan hem opsturen.

weggooien en normale schoenen kopen. :'D