Uggs classic short country blue maat 39

Hierbij bied ik mijn Uggs classic short country blue aan maat 39, ook wel W8.
Ik heb ze een paar keer gedragen maar zijn nog vrij nieuw, op een looprimpel na. ik doe ze weg omdat het toch niet een kleur is die ik vaak draag en vind het zonde om ze in mijn kast te laten staan.

Ik heb ze bij de Bijenkorf te Arnhem gekocht, de orginele doos en echtheidspapieren zitten er nog bij! dus doe een leuk bod en deze leuke uggs zijn van jou!

ze staan ook op marktplaats: Uggs country blue

http://i50.tinypic.com/28c3hg9.jpg

http://i50.tinypic.com/xpyp95.jpg

Oh ik zou ze echt graag willen hebben! Hoeveel wil je er minimaal voor hebben want mijn banksaldo is helaas niet zo groot :frowning_face:

Ik heb ze gekocht voor ¤199,95 en ze zijn vrij weinig gedragen alleen die looprimpels. ik weet niet hoeveel je er voor zou bieden maar op marktplaats is er al ¤40,00 geboden en eigenlijk wil ik er nog iets meer voor, omdat ik het ander toch zonde vind om ze weg te doen. dus wat zou je bieden? voordat ik ze weg doe maak ik ze nog helemaal schoon en spray ik ze in.

Ja ik had het gezien op marktplaats idd. 60 incl?

omdat ik ze er vandaag heb op gezet en ik ze op meerdere sites heb staan laat ik ze er nog een weekje op staan, jou bod is nu het hoogst. als deze niet word overtroffen ga ik akkoord met je bod en zijn ze voor jou!

liefs

Ohhh ik hoop het echt! ik vind ze echt al een tijdje leuk die kleur maar kan helaas geen nieuwe kopen en zie eigenlijk niet vaak mijn maat voorbij komen. Wat zou je er zelf voor willen hebben dan want wil ze echt graag!

haha ja het liefste heb ik er natuurlijk ¤100 voor of meer, maar denk niet dat iemand tot zo ver gaat bieden. dus ik wacht het af. ¤85 inclusief en ik stuur ze morgen op! liefs

oh dat is wel direct een stuk hoger. 70 inclusief en anders wacht ik idd het weekje af

straks krijkg je een lege doos zonder uggs :laughing:

en weet je al meer?

nou xKeet, dat gaat niet gebeuren hoor de uggs zitten er gewoon in! Omdat ik ze ook op marktplaats heb staan krijg ik daar ook berichten van zit nu op iemand die via de mail ook 60, maar dan ga jij voor natuurlijk heb nog geen reactie van haar.

liefs

waaaarom heb ik zulke kleine voeten. :frowning_face:

Oke dankje. Als je 70 inc doet maak ik het geld vandaag nog over!

75 inc? Maak ik het nu.zo over!

Echte uggs krijgen geen echtheidspapieren, dus denk niet dat je ze echt bij de bijenkorf gekocht hebt. Heb bij mij uggs ook geen echtheidspapieren gekregen.
http://forum.girlscene.nl…ic/list_messages/104974/0

haha nou ik heb bij de Bijenkorf gewerkt en werk nu bij Smits schoenen Arnhem, 1 van de grootste retailers in Uggs. Echte Uggs kan je herkennen aan 3 dingen:

1. In de doos zitten twee papieren waar aan je de echte uggs kan herkennen!
  2. Op de doos zit een watermerk hologram die verkleurd wanneer je de doos draait
  3. Omdat er veel namaak uggs in omloop zijn hebben ze in de ugg bij het labeltje van de maat ook een watermerk logo/hologram gemaakt!

Dus ga mij niet vertellen dat ze nep zijn, of ik ze niet bij de Bijenkorf heb gekocht WONTLASTFOREVER