Ugg waar goedkoop wie ervaring

Hallo ik ben opzoek naar een winkel op internet waar je echte uggs voor een hele lage prijs kunt kopen
Als je een site weet wil je die dan zeggen.
En wie heeft hier al ervaring mee gehad bijv(marktplaats)

groeten mij

Jjaa ben ik ook erg benieuwd naar,:smiley:

uppjjee:P

up voor jou.

Je moet ze als cadeau laten versturen vanuit amerika! Dan heb je geen invoer rechten.
Ik heb ze gewoon zelf gekocht in amerika toen ik daar op vakantie was.
Als je ze laat opsturen scheeld het nog steeds heeel veel! Mijnes koste daar 120 euro ofzo, en hier 200 (bailey button) en ze zijn wel echt want ze komen uit de ugg store;) dus ik denk dat je ze het best als cadeau op kan laten sturen! en ze eerst hier in een winkel passen dan;)
succes!

Oooh, ik heb ook gehoord dat iets met trendy laarzen.nl ofzo goedkoop en echt is. omdat ze veel tegelijk binnen laten schepen:P (zie de ugg hyves (: succes ermee!)

je kan beter niet bij trendylaarzen kopen die zijn slecht,
kijk anders even hier: http://uggs.hyves.nl/foru…8H/BETROUWBARE_UGG_SITES/
volgens mij zijn ze bij missleolas wel goedkoper dan in de winkel ,maar ik heb er zelf geen ervaring mee want ik heb die van mij bij uggbysmits gekocht. maar er staan wel veel positieve ervaringen over die site,
succes ermee!

Ik heb ze bij shopbop.com gehaalt en daar waren ze iets van 105 euro, maar ik had invoerrechten waardoor ze 140 waren. Goede service en binnen 3 dagen had ik ze al binnen.
oja ik had de Bailey Button

algemeen ugg topic