Ugg breedtematen

Hallo allemaal,
ik ben van plan uggs te gaan bestellen op een americaanse site, omdat ze daar op goedkoper zijn. Het zijn wel echte uggs want op de uggs site staan een aantal sites met erkende online verkopers en daar staat deze site bij.
Maar, nu is mijn vraag: Als je bij de maten kijkt, staat er bij width B. Het is een breedtemaat. Maar is dat normaal of hebben ze daar verschil in? Ik had vorig jaar namelijk ook een paar uggs op dezelfde site besteld en ik had gewoon mijn goeie maat en ze zaten heel los om mijn voeten en het zag er niet mooi uit. Ik had ook een maat kleiner gepast alleen daar zit ik met mijn teen voor tegen de rand aan en daar zou ik dan doorheen gaan. Dat is dus ook geen optie.
Dus, weet iemand hoe het zit met de breedtematen?

uppie!

Dit mag in het algemene ugg topic zoals je zelf al ontdekt had (:

Maar Ugg Australia heeft geen afwijkende breedte maten. Alles is gewoon in verhouding met de lengte zegmaar.

Dat dacht ik dus ook al, maar op de site staat bij de sizechart AA= narrow B= medium C= wide. Maar ik kan dus niet bijvoorbeeld AA aanklikken, er staat alleen B…

Ja B is dus de breedte maat van Ugg Australia. Ze maken gewoon geen AA en C. Maar dat is meer dat je dat met je eigen voet kan meten, als je weet wat BB is en dat past normaal dan weet je dat ze goed zitten. Heb je normaal C dan kan je beredeneren dat ze waarschijnlijk te smal zijn

Er is inderdaad een algemeen Ugg topic. Daar mag je dit plaatsen.