typisch nederlandse liedjes

heej!
ik ga over 2 weken met school naar engeland. daar gaan we dan overnachten in gastgezinnen. nou moest je dus ook iets van een cadeautje voor dat gastgezin meenemen, iets typisch nederlands. nou hadden een vriendin en ik dus bedacht een cd te maken met allemaal ‘hollandse’ liedjes. weten jullie leuke daarvoor?
xxx
als hier al een topic over is, zou dan iemand de link willen sturen? :stuck_out_tongue:

doe mij een toppertje
en een breezer ananas?

15 miljoen mensen op dat hele kleine stukje aardeeeee.

jan smit, thomas berge, de toppers, nick en simon etc die hebben typisch nederlandse liedjes

hazes?

Andre Hazes =]

uhm, :’)

-jij bent de zon jij bent de zee jij bnt de liefde, ga met me meee!

• thomas berge / jij bent mijn leven
  • liedjes van fransie bouwer, jan smit, lee towers, renee froger, geer&goor, anita meyer, corrie kongins, andré hazes, piet veerman,

van die laatste paar ken ik de helft niet, maar ik heb me ouders ff gevraagt mee te denken xd .
k hoop datje der wat aan hebt & veel plezier in engeland trouwens ! :slightly_smiling_face:

van die kinder liedjes, slaapliedjes enzo ;p

hahXD moest ik ook alleeen naar denemarken maar ik krijg nu al medelijde met je gastgezin da ze die cd krijge :relieved:
opzich is het idee wel leuk

ik zelf had eeen blikke bonbondoos waarom een plaartje van amsterdam om stond meegenome en een molentje

Dat toverballen lied :stuck_out_tongue:
Ik ben zn naam kwijt

haha nou het gaat om het idee he :stuck_out_tongue: maar ik heb ook nog wat van amsterdam blond gekocht :stuck_out_tongue:

Je kan ook normale Nederlandse muziek er op zetten.

waar ga je heen dan? wij zijn toen ook naar engeland gegaan (:
was echt zo gaaf
veel plezier

OT: gewoon van die jan smit, nick & simon en al die liedjes…
ik weet neit of je met typisch nederlands bedoeld dat ze ook echt zingen over dingen die met nederland te maken hebben?

wij hadden toen kaas, pepernoten en drop gekocht
en dat in een mandje gedaan, en (we waren met zn drieen) foto’s gemaakt van het plaatsnamenbord waar we wonen, met ons erbij…
(we woonden allemaal ergens anders, dus drie verschillende plaatsnamenbordenshit…)

de dikdakkers - cowboys en indianen XD
CARNAVAAAL :grinning:
Kun je ze mooi dat dansje leren! Als je die kent dan x’)

hahahah Jordy van loon verliefdheid!

jordy van loon?

heb je even voor mij lalalalalala

hahaha ja die !

naar york :stuck_out_tongue: we gaan niet naar londen ofzo omdat ze bang zijn dat we verdwalen :grinning_face_with_smiling_eyes:

up