Typisch Nederlands cadeautjes

Met school ga ik voor een week naar Italië.
Ik zit hier in een gast gezin en wil wat voor hun meenemen. Ik heb voor de twee jongste kinderen al sleutelhangers met klompjes en een pak stroopwafels. Voor de ouders heb ik een appeltaart en een zak drop maar ik weet nu dus niet wat ik voor het meisje van 16 waar ik allerlei activiteiten mee ga doen moet meenemen.
Heeft iemand misschien nog een leuk idee?

Off topic maar hoe ga je een appeltaart meenemen? :'D
Ben je niet bang dat dat kapot gaat tijdens de reis?

Ook mijn eerste gedachte haha :") tenzij je een pak voor appeltaart mix koopt en hem daar gaat bakken.

Ik zorg dat in in de springvorm blijft zitten en pak hem in folie en doe hem in een doos waar hij goed in past

Een doos frikandellen ofzo :smirk: alleen is dat ook lastig mee te nemen

Ik heb gewoon een shitload aan eten meegenomen. Daar zijn ze altijd blij mee.

Ja ik zou ook gewoon lekker snoep voor haar kopen en evt. anders nog wat verzorgingsspulletjes of een leuk knuffelbeestje?

Kaas

Drop, stroopwafels, leuk souvenir dingetje met iets Nederlands erop, iets van een Nederlands make-up merk dat ze daar niet hebben ofzo…

van die wit met blauwe (zaanse?) huisjes met chocolaatjes erin

hagelslag

of hebben ze dat in italië? :’)

bij de action heb ik zo’n glazen pot met old dutch candy zien staan, heel leuk!

Ik heb voor een leeftijdsgenootje uit een ander land een armbandje meegenomen met delftsblauwe en oranje kralen en bedeltjes. Ze vond hem erg leuk en kende het niet. Ik heb het gekocht bij zo’n soort VVV toeristen winkeltje.

koop paaseitjes :grinning_face_with_smiling_eyes:

pepernoten (als je ze nog ergens kan vinden), stroopwafels, zaanse huisjes.

suikerwafels, hagelslag, vruchtenhagel