typen met kunstnagels

ik heb dus altijd het probleem wanneer ik nepnagels op heb dat ik niet meer kan typen, hebben jullie hier ook last van? of typen jullie dan anders of zo haha.
x

haha dat heb ik ook.
of moeite met typen op mn iphone.

Ik heb een keer nepnagels gehad en ik kon zelfs niet eens mijn jas dichtknopen zonder dat ze er afvielen. En vanaf dat moment ben ik er nooit meer aan begonnen.

Weet niet of jullie al langer kunstnagels hebben? Maar bij mij was het ook een kwestie van wennen en het scheelt ook of mijn nagels kort of lang zijn. Als ze lekker kort zijn typt het veel makkelijker op het toetsenbord en op mijn telefoon als wanneer ik lange nagels heb.

Nou, ik heb geen ervaring met kunstnagels, maar als mijn nagels lang zijn vind ik dat veel fijner typen. Moet er altijd enorm aan wennen als ik ze geknipt heb en ik weer met mijn vingers moet gaan typen in plaats van met mijn nagels. :'D

ik vind het altijd zoooo onhandig kan nooit typen op me mob heb bb en die toetsen zijn zo klein en er gaat ook snel van alles onder zitten NASTY! maarjaa, wel mooi natuurlijk .

ik heb nu ook acryl
en het valt mee.

ik heb geen nep nagels maar wel lange nagels, denk dat je er gewoon aan moet wennen
want in het begin vond ik het ook wel redelijk vervelend maar nu vind ik het alleen maar fijner

Ik heb ook acryl en het is even wennen. Vooral op me bb dan zit ik er vaak naast.

het is altijd gewoon even wennen.

Hmm ik heb altijd lange nagels gehad en dat voelt echt heel anders dan nepnagels die lang zijn. Met nepnagels kan ik absoluut niets en met mijn natuurlijke lange nagels kan ik gewoon alles. Dus voor mij is het echt een wereld van verschil, haha.

Bij mij was het wennen. Typen ging nog, maar als ik een doosje moest openmaken e.d. was het echt een dilemma. En wanneer je hard ergens tegenaan kwam met je nagel, was hij er vanaf. Ben er dan ook mee gestopt >.<

Dan ben je niet gewend aan lange nagels. Dat heb ik ook als ik plots weer korte nagels heb. Dan typ ik opeens weer heel anders. Je moet er gewoon aan wennen.

aah ja kijk daar heb ik geen ervaring mee (A)
maar dat leek me

Ik vind het veeel fijner.

Ik vind het ook veel fijner! Alleen lenzen uit doen is nog een kunstje… maar goed, alles is kwestie van wennen.

Ik vind het echt kut typen daarom doe ik ze nooit op heb ze toch niet nodig =P

Ik heb nog nooit kunstnagels of iets op gehad dus ik kan je niet helpen, up.

Een vriendin van me heeft ook nepnagels, gel volgens mij, zij had daar in het begin ook last van, maar ze zegt dat het vanzelf wel went, na een paar dagen was zij daar helemaal gewend aan.