Typemachine

Hallo!

Ik ben helemaal verliefd op die heerlijke vintage typemachines! Is er toevallig iemand die hier ook nog echt mee schrijft? Het lijkt me echt heerlijk om zo’n mooi ding te hebben staan en natuurlijk wil ik er dan ook op gaan schrijven.

Mocht je nog hints hebben over waar je nog een leuke, werkende typemachine aan de haak kunt slaan? Ik hoor het graag!

http://d30opm7hsgivgh.cloudfront.net/upload/109822376_Zuaoxb7b_c.jpg

ooh dat is echt mooi! ik zou er wel eentje willen kopen, maar ik denk dat mijn vader dat helemaal niks vindt haha :confused:\ ik durf te wedden dat je wel een mooie op ebay kan vinden en misschien ook wel op marktplaats :slightly_smiling_face:

Tweedehandswinkels?
Kringloop?
Lokale Emaus vestiging?
Vlooienmarkt
Tijdens koninginnedag

Kringloop winkels! Ik heb de mijne voor 2,50 gekocht, met koffer en al :slightly_smiling_face:

Pff ben vanmorgen de plaatselijke kringlopen afgestruind, maar er stond er geen eentje :frowning_face: Iemand nog ideeën voor de omgeving van gelderland?

^^ Oh jaloers, met koffer en al!? :astonished:

Ik vind ze echt mooi en alles, maar ik heb er wel eens op getypt en na korte tijd kreeg ik toch echt zere vingers van het zware drukken. Maar toen was ik 7 ofzo, dus ja :slightly_smiling_face:

ik heb er thuis een die van mn overgroot opa was, die typt echt heel zwaar maar het is echt zo cool :slightly_smiling_face: succes nog met je zoektocht :slightly_smiling_face:

Ja, je moet gewoon zoeken door de troep, haha. Stond toevallig bij de tvs enz. Misschien is een rommelmarkt ook wel een goede plek om er een te vinden.

Oh zo’n ding hadden we vroeger op de zolder staan :’)
Maar moet je dat niet bijvullen met inkt ofzo, of zeg ik nu iets heel doms?

Ik heb een ‘moderne’ typemachine, heel modern grijs/wit en blauw (lelijk dus :'D), en ik wil er héél graag mee typen, maar ik heb daarvoor linten met inkt nodig, die nergens meer te krijgen zijn… Als ik een machine kon vinden waar nog wél inkt voor is, dan staat ie ongetwijfeld binnen de kortste keren bij mij op de kamer, en zit ik vingerspieren te kweken ^^

loop de eerste de beste kringloop binnen en er staat wel zo’n ding…
anders naar vlooienmarkten gaan. als je hem perse oud roze wil; uit elkaar slopen en met spuitverf het frame roze spuiten.

YEY FOUND IT http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_i_1_10?url=search-alias%3Daps&field-keywords=typewriter+ribbon&sprefix=typewriter%2Caps%2C227&rh=i%3Aaps%2Ck%3Atypewriter+ribbon
Dan worden gespierde vingers :beer:

Wij hebben er nog een staan, maar ik geloof niet dat die het nog doet :stuck_out_tongue:

Ik ben er ook helemaal dol op! Kijk maar naar mijn naam :stuck_out_tongue:
Ik heb geluk dat ik er eentje van mijn lieve omaatje krijg. :slightly_smiling_face:

Waar je typmachine’s kan vinden

• Rommelmarkten
  • Marktplaats
  • Vlooienmarkt
  • Kringloop winkel

Wij hebben ook een typmachine thuis, vroeger hebben we die gekregen en wij gingen er altijd mee spelen haha
nadeel is als je een foutje maakt kan je het niet zo goed weghalen.

Heehallo ik weet niet of dit topic nog leeft maar, ik wil al een tijdje een typemachine en google de dat dus en kwam toen uit bij dit topic maar ik weet niet of je toen een type machine hebt gekocht maar je hebt daar ook lint en correctiepapier voor nodig ofzo en een specaile rol papier, waar haal jij die dan altijd ? :flushed:
xoxo