type jongens?

heyyy,
ik hoor vaak vriendinnen van “jaaa mijn type is…”
zelf heb ik dat niet echt
wat is jullie type? XD (just nieuwsgierig)

#romantisch

Wat je misschien kan doen, is hem toevoegen op social media, dan dropt in ieder geval je naam bij hem. Ik kan me voorstellen dat hij niet bepaald toegankelijk lijkt, doordat jullie niet dezelfde vrienden hebben. Then again, je hebt aanknopingspunten, jullie zitten in dezelfde klas en hebben soortgelijke vakken; je kan ook een keer een praatje aanknopen op die manier.

Haha stiekem moest ik heel erg lachen om die #romantisch.

Maar idd dit!

Wat je kan doen, is in ieder geval te stoppen met praten alsof je een giechelend klein schoolmeisje bent. Dat gedrag is niet bepaald aantrekkelijk voor mannen. Spreek hem aan of ga samen een kop koffie drinken of iets dergelijks.

Maar je zegt wel dat een vriendin van je hem wel kent, misschien kan ze vragen of zij een keer een gesprek met hem wil beginnen als jij er ook bij bent? Als dat gewoon goed verloopt kan je hem daarna ook een keer zelf aanspreken.
Succes!

Ik zou proberen je in een gesprek te mengen als hij met meerdere mensen aan het praten is die je wel kent. En ik zou hem inderdaad toevoegen op social media.

Flauwe reactie.

Want? De hele openingspost komt over alsof een meisje van 12 het schrijft. Kan me niet voorstellen dat een jongen uit havo 5 dat aantrekkelijk vind. Maar dat is mijn mening.

Bij elke jongen die ik ooit leuk vond, was de haarkleur bruin en had hij humor, lef en ambities. Ik denk dat dat ongeveer mijn type is? :wink:

Wow, wtf, het hele topic is veranderd?

Pffff, als het gaat over een relatie heb ik een ander type dan wanneer het gewoon voor een avondje wat aanklooien is tbh.

Wow, ja inderdaad.