Tyler Ward

Mijn grote liefde:

Tyler Ward - Somewhere With You

Oke, dat is misschien een heel klein beetje gelogen, want hij woont aan de andere kant van de zee. En heeft een vriendin.
Plus, ik heb ook een vriend. Gelukkig kan hij wel om mijn stiekeme liefde voor Tyler Ward lachen.
Want wat is hij goed toch?

En dan komt nu het mooie:
16 november, 20.00, Melkweg The Max, Amsterdam.

HIJ KOMT NAAR NEDERLAND!

Helaas kan ik niemand zover krijgen om met me mee te gaan. (Ook al zegt ie het niet, mijn vriend is misschien wel wat jaloers ;p)

Dus, nu blijf ik maar braaf achter mijn computer kwijlen.
Toch wel jammer.

P.S. Wat vinden jullie van hem?

Hij is zooo vet! Tonight tonight & forget you vind ik echt de leukste covers :grinning:

ik wil ik zo graag naar zijn concert (L)
maar vriendinnen mogen niet omdat het doordeweeks is :frowning_face: dus ik ga niet

Ik vind hem ook super! Ik ga echt wel naar dat concert toe. Het is eigenlijk het concert van Boyce Avenue, maar hun vind ik ook geweldig dus toen ik las dar Tyler Ward het voorprogramma doet was ik meteen er zeker van dat ik wilde gaan haha. Moet nog even een kaartje kopen, maar dat zal ik binnenkort eens doen. :slightly_smiling_face:

Gewoon naar dat concert gaan! Als hij aan het spelen is praat je toch niet. daarnaast hoef je op niemand te letten. En ze laten 1 persoon meestal wel voor. Iig ik ben heel klein en op pinkpop liet iedereen mij vooraan staan zodat ik wat kon zien :slightly_smiling_face: Behalve de laatste dag want toen was ik wel met vriendinnen…
Oké offtopicheid. Maar ik zou gewoon gaan, echt anders ga je er echt spijt van krijgen denk ik…
Misschien kan je samen met Amandachan :wink:

I LOVE THE KID. Gewoon gaan joh, who gives a shit

Mijn vriend gaat met me mee omdat hij het zielig voor me vond dat ik alleen anders zou gaan :’) Ik was sowieso gewoon gegaan, alleen of niet, dus gewoon doen! Als m’n vriend uiteindelijk toch niet kan dan zou ik wel samen met je willen gaan hoor :slightly_smiling_face:

nouja, weetje, ik kan wel in me eentje gaan, alleen ik ben pas 15 dus dat wordt een probleem. tenminste, mijn ouders zouden dat niet goed vinden… zelf lijkt het me wel gaaf.

en wie weet kan ik mijn wél vriend overtuigen. ik heb het nu al zó vaak gezegd, hij moet toch wel een keer begrijpen dat ik er heeel erg graag naartoe wil.
was hij maar zoals die van jou, Amandachan (:

Ah ja dan snap ik wel dat je ouders dat niet goed zouden vinden. Ik ben 18 dus mijn ouders laten me gewoon gaan als ik wil. Ik heb ook nog eens een voordeel dat ik gratis doordeweeks met het ov kan.
Maar misschien kan je vragen aan je vriendje om mee te gaan als een vervroegd verjaardagscadeau of zoiets? Haha ik heb ook wel een enorme schat als vriendje :slightly_smiling_face:

Klinkt wel leuk.

Ik vind zijn covers echt gaaf, vooral Break Even vind ik zeer vet haha.

Oh gaaf zeg! Ik ben ook echt verslaafd aan zijn stem en zijn covers. Ik ga ook even kijken of ik iemand mee kan krijgen naar het concert.

Vriendjes horen lief genoeg zijn om gewoon mee te gaan. Mijn ex is ook mee gegaan naar Ben Folds, omdat hij wist hoe groot fan ik was (terwijl hij het gewoon wel leuke muziek vind) en heeft er braaf 30 euro voor neergelegd. Mijn huidige vriend gaat trouwens ook mee naar City and Colour, terwijl hij daar ook geen gigantisch fan van is. :’)

Dus. Vriendje overtuigen. (:

Jullie raden nooit wat mijn vriendje vandaag zei.
Ik was zo verbaast dat ik het hier gewoon even moest melden.

Binnenkort is hij jarig, en ik had hem gevraagd wat hij graag wil hebben.
Daar wist hij geen antwoord op, dus ik mocht zelf iets bedenken.
Tot vandaag:
“Ik weet wel wat ik wil hebben voor mijn verjaardag. Twee kaartjes voor Tyler Ward. Een voor jou en een voor mij.”

Ik geloof het nog steeds niet. Heeft hij dat echt gezegd?
Ja, toch wel.

YESYESYESYESYES! Ik ga naar Tyler Ward!

Voor de mensen die ook gaan, tot 16 november (:

Aah wat lief van je vriend! En heel erg veel plezier! Ik wil ook graag gaan, ik vind hem echt heel erg leuk, maar ik mag er niet heen :’’(

applausje voor je fantastische vriendje!
have fun. (:

Wat leuk voor je! Tot 16 november dan :slightly_smiling_face:

Dankjewel allemaal xx