Tydtekort

helllooo!

ik heb ff een dillema …
ik rijd 1 keer per week paard ik heb 1 keer per week bijles
en ik heb 1 keer per week een verzorgpaardje.
maar ik wil ook wat geld bijverdienen omdat ik ergens voor
spaar, alleen ik ben bang
dat ik het niet red met school en zo . terwijl ik best wel goede cijfers haal…
ik zit er gewooon zooooo over te malen, dus kan iemand me helpen?!

Prioriteiten stellen en keuzes maken. Da’s de enige optie. Of een hele strakke planning maken en je daaraan houden.

Ik zou zeggen dat ik 2 dagen in de week beschikbaar ben om te werken, vinden ze dat te weinig zou ik 3 dagen willen werken. Dus dan ben je echt wel 6 dagen flink bezig, anders zou ik van paardrijden af gaan of mijn verzorgpaard wegdoen, ligt er aan hoe goed ik op dat moment kan rijden.

Of je zorgt er voor dat je bijvoorbeeld op zaterdag of zondag de paarden doet; je les tegelijkertijd met je verzorgpaard.

Je kan ook op zondag werken? Of op zaterdag, en dat je zondag de paarden doet. En die bijles, wanneer is die?

woensdag

ik zou 2 avonden gaan werken dan, heb je smiddags nog tijd voor school (of je gaat smiddags werken en savonds huiswerk doen, maar dan heb je niet zoveel zin meer denk ik…)
en anders een krantenwijkje voor de vrijdag? :slightly_smiling_face: (weet niet hoe oud je bent)

ik las typtekort. :’)

ik rijd 3 paarden waarvan 2 eigen en 1 bij mn tante, en wedstrijden met ze allemaal en ik zit in 3 vwo, mn cijfers zijn goed zat om over te gaan en ik heb nog tijd voor vriendinnen :grinning:
een strakke planning lukt prima !

Plannen, plannen, plannen. All i can say.

ik heb ook tijd te kort, ik red het serieus nét allemaal zoals het nu gaat maar als ik extra moet werken of iets dergelijk loopt het in de soep. maarja, heel goed plannen inderdaad, of zoek een bedrijf op waar je alleen savonds/weekends hoeft te werken.

En ik heb tijd te veel…