two boys.

Heei allemaal,

Ik heb sinds kort deze week ongeveer twee jongens leren kennen, en de ene heet sander en is super lief tegen me en vond me niet verkeerd en knap. Dus ik vroeg of hij ze cam aandeed enzo. (ik ken hem trouwens in het echt hoor.) En toen bleek hij best wel. anders dan ik had verwacht. beetje babyface enzo. Maar hij is heel lief voor me enzo, en ik kan enorm goed met hem praten. Maar nu is er ook nog een jongen die ik super leuk vind en die heet justin. Hij is echt lekker en ook wel lief. maar minder dan sander enzo. Maar ik had gister heel goed met justin gepraat. maar nou zei mijn vriendin die hem ook wel een beetje leuk vind. dat hij op haar valt. die justin dan he. En ik vroeg dat gister aan hem. en hij zei nee dat is niet zo. en ze heeft best kapsones als ze dat denkt. enzo. dus hij zegt zo jaa. en jij bent helemaal niet lelijk (ik) en dat ik niet het allerknapste meisje ben die hij kent en ook niet de lelijkste maar ik zit er tussen in. En hij zei: als er iets is mag je me altijd smsen. en toen gaf hij ze nummer enzo… Maar hij gaat nu dus mijn vriendin aanspreken… maar ik had gevraagt of hij mijn naam niet wou noemen enzo. want ik wil geen ruzie met haar. en ik heb ook tegen hem gezegt dat hij moet zeggen dat ik dit dat ik het heb gezegt enzo… Maar wat moet ik nu?

upje

whajoo,… okee en waar maak jij je nou precies druk om?. want ik snap het probleem niet :stuck_out_tongue:

Die Sander ken je in het echt; maar hij was op de cam anders dan je had verwacht?
En ik snap het verhaal niet helemaal.
Wat moet je nu; Met 1 kiezen of met je vriendin?
Wees eens duidelijker.

Dat haar vriendin dr dus achter komt dat zij tegen Justin heeft gezegd dat die vriendin tegen haar heeft gezegd dat Justin haar knap vindt…
Dohh. ^^

muahaha okee ik snap hem echt helemaaaaaaal :grinning_face_with_smiling_eyes:
dat zou echt een huge probleem zijn :ok_woman:

:stuck_out_tongue:

Het was toch een misverstand waarom zou jij dat dan niet mogen vertellen.
sorry dat ik het zeg maar als je vriendin hier een heel groot probleem over gaat maken dan stelt ze zich best wel aan. Gewoon als je vriendin er naar vraagt de waarheid vertellen.

ehm als die justin zegt van ja je zit er tussen in… dan is 't niet echt zo dat hij het perfecte vriendje is ofzoo ? xd 't is namelijk niet heel aardig gezegd lijkt me.

even hele domme vraag misschien,
maar wil je ook één van beide al vriendje?
&kan je dus niet goed kiezen, optie 1 klinkt aardiger vind ik!
of gaat het alleen om wat liefmeisjexxx zei?

GO SANDER GO! :metal:

Nou, ik kan dus niet kiezen daar gaat het eigenlijk om. :blush:

Hahaha indd Go Sander!

Die justin lijkt me egt een playertje…

Justin; vindt je ‘er tussenin zitten’? Wtf, is dat een compliment? XD
Justin klinkt idd, beetje als een playertje.

Sander; is lief, leuk, aardig. ik weet niet wat nog meer ^^
Ik zou het wel weten voor wie ik moet gaan . (;
Go SANDER! :laughing: whahaha!

Haha grappige jongen, die Justin, het is trouwens een beetje irritant hoe je typt maargoed, is niet erg hoor :slightly_smiling_face:
Je had misschien beter dan niet gevraagd aan Justin of datgene dat je vriendin zei juist was, want wie weet gaat jullie vriendschap hierdoor op het spel worden gezet.
In ieder geval, praat met ze allebei in real en vergelijk dan wie je écht lief vindt en waarmee jij echt al je goede & slechte tijden mee wil delen. Het kan ook zijn dat je vriendin stiekem op Justin is en je daarom op een bepaalde afstand wilde houden van hem, wel vreemd dat ze het dan niet méteen zegt mja.
Ik zou eerlijk gezegd eerst het voor mezelf beslissen en dan mijn beste vriendin vragen of ze ermee eens is: want misschien ziet zij de feiten beter in dan mij en zijn Justin / Sander toch niet zoals ze eruitzien. Good luck, and girl choose the GOOD one, niet de knapste :slightly_smiling_face:

Team sander!

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja, maar Justin zei ook dat ze helemaal niet lelijk is maar ook niet het allerknapst meisje xD da’s ook niet bepaald een compliment…

Dat vond ik idd ook wel weird, maar ja, niet alle boys kunnen goede complimentjes geven, toch? ;p

Ik snap je Justin punt niet echt als Sander liever is dan Justin en ook knap.
Lekker voor Sander gaan. Krijg je ook geen gezeik over die Justin met je vriendin.

volgens mij vindt Justin je niet leuk, maar wil hij gewoon aardig zijn xD