Twitternaam

[b]Haayy =)

ik ben opzoek naar een leuke twitternaam, ja ik heb er zat forums over gelezen maar er zat niet echt iets bij. Het mag van alles zijn. Met of zonder mijn eigen naam erin. Eventjes wat tips voor creatieve mensen die zoiets kunnen bedenken.
mijn naam is Mylene, ik ben een lang blond meisje, ik ben 16 jaar oud. En ik hou van mn vrienden. Dus wees creatief, en als je een leuke naam hebt dan zal ik dat zeggen, of dan zal ik zeggen dat ik die ga gebruiken! =)

xoxo’<3[/b]

Myleneblondzestienfriendstall
omg

Nee.

gewoon je voornaam en je achternaam ? ;p

Hahaha :’)

gewoon je naam :confused: ?

Sinterklaaseetmeisjesopkijkuit.

Mylenekusx
nee justkidding iedereen heeft zn twitternaam vol met kusjes en ‘xjes’
doe gewoon: Mylene123 __Mylene _Mylene Myleneblondie en weetikhet

Wees creatief. Ik heb 2 Twitters, ik ben fan van All Time Low dus mijn Twitternaam is AllTimeDenise, ik heb ook een niet persoonlijke (voor All Time Low fans); AllTimeHustlin (De fans van All Time Low heten Hustlers)
Dus ja…

Mylene… (op de stipjes je 2e naam ??) ik weet niet of je die hebt maar ik gebruik dat altijd
of alleen de voorletters

Djeez, er komen de laatste tijd veel van dit soort topics.

ok niet echt creatief maarja ik vind simpel leuker haha

ohjaa heb jij een gs account aangemaakt alleen om dit te vragen… mi gaddo :pensive:

DushiiiiixMylenexxxxx

Ik zou gewoon je voornaam en achternaam doen. Mensen die jou volgen moeten toch herkennen wie je bent? :’)

Een combi maken van je voornaam & achternaam?
Bijvoorbeeld als je Karin Jansen heet:
Karinsen oid. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik ben echt slecht in het verzinnen van combi’s voor anderen.

xMylenee

MMylene
Mylenee
Mylenee

Mylene_
Dit kun je toch ook wel zelf bedenken :stuck_out_tongue:

Ik heb gewoon voornaamachternaam. Niet moeilijk doen wie let daar nou op -.-

Bij mij bestond voornaam en achternaam al, ik heb er even wat letters tussengeplakt toen haha.