Zelf begin ik mijn twitternaam een beetje zat te worden, zo standaard een naam!
Dus dacht, weten jullie nog een leuke twitternaam waar niet persee je eigen naam in hoeft voor te komen? xoxo
Tweetbomb
Grappig, hier was laatst ook een topic over. -.-
Maar goed, wij kunnen hier niks mee, je vertelt niet waar je van houdt/ wat je leuk vindt/ je huidige naam of ook maar iets in die richting. Wij kunnen hier toch niet zomaar een random twitternaam voor je gaan bedenken?
Idontwantmynameusedinmytwitteraccountsoiusethisone.
das wel waar
hahaha
ja :'D die is leuk.
*zucht* waarom kunnen mensen dit soort dingen nou niet zelf bedenken?
Tweendje (=twitter+eendje)
^ Max 15 tekens geloof ik :’)
Edit: Reactie op Overdressed en Kloot
oh nou, kan iemand me die topic dan sturen?
Dat topic is niet nuttig, want daar staan alleen namen met jasmijn in.
Ik hou niet van die overdachte twitter namen… ik hou helemaal niet van twitter tbh, maargoed.
twitter rocks! ok je kunt bijv. LiveLoveLaugh, i<jenaam< , TwitBird ok sorry ik heb eigenlijk geen ideeen…
Is toch niet moeilijk om zelf een naam te verzinnen? Je zoekt wat woordjes die je leuk vind en doe ze bij elkaar. Of gewoon een korte leuke nederlandse/engelse zin.
haha ken meisje die heeft bijvoorbeeld: mystateofmind dat vind ik wel vet!
Bv. je heet Anneloes > Loezie
Jij heet toch Lisanne? > Lizzy
[Ik heb iets met de ‘z’]
Ik heb gewoon mijn bijnaam (danioot :’)) gedaan. Daar komt mijn naam niet in voor maar mensen die me kennen weten wel da tik het ben.
Zo moeilijk is dat toch niet? Ik zou niet zo moeilijk doen over je twitternaam, daar kijken mensen toch niet zo snel naar (ik niet in ieder geval).
Alsof mensen je ineens stom zouden vinden omdat je een stomme twitter naam hebt.
Ik heb WITH0UTY0U_
Omdat ik dat liedje Without you leuk vond, en toen maakte ik er maar iets van ;$.
Ik ben The Dutchess…
Van Duchess en Dutch als in Nederlands. Voila. Tis niet zo moeilijk. Goede vriendin van mij is Aziatisch, die heet Far East Chick (FarEastMovement)…