Twitter.

Wat bedoelen ze op twitter van bijv; Wie 3300?
Dat had zo een meisje getweet en iedereen weet blijkbaar wat het betekent behalve ik ;$

haha, dat betekent dat degene vraagt wie zijn 3300 tweet wil, en als je die wil reageer je. En dan krijg je die. BV: 3300 is voor @Lisax(ofzo)<3 omdat ze zo lief is blablabla

Dus het is de 3300ste tweet van diegene die de tweet plaatst…

Dat dus. En ik vind het vrij storend, haha. Ik schaam me juist omdat ik zoveel tweet. :'B

Nee, dat is meestal de 3299 ofzo. Anders is de tweet die diegene krijgt 3301 . Ik hoopd at je het nog snapt, heel wazig dit :stuck_out_tongue_winking_eye:

haha ik tweet ook heel veel, maar ik geef mn tweet niet aan iemand. Maar ik tweet wel ‘7000e tweet :slightly_smiling_face:’ ofzo

haha ja zoals Maryy96 het zegt.

ik snap trouwens ook niet wat dat: dtv: durf te vragen inhoud.

^ dat tweetten mensen als ze iets willen vragen, heeft niet echt een betekenis volgens mij :stuck_out_tongue:

#dtv of #durftevragen is iets waar heel veel mensen op kijken om vragen te kunnen beantwoorden. dus als jij wilt weten of er een leuke film is die avond, hoef je alleen een tweet te sturen met ‘wie weet of er een leuke film is vanavond #dtv’ en dan zijn er vast wel mensen die daarop reageren.
daarbij kun jij ook kijken of je vragen van andere mensen kunt beantwoorden. (:

twitter is niet zo moeilijk als je denkt hahaha, logisch nadenken