Twitter volgverzoek

Heyhoi,
Ik had iemand een Twittervolgverzoek gestuurd naar iemand die zijn profiel had afgeschermd met een slotje. Zelf heb ik dat ook. Maar nu, kreeg ik direct een volgverzoek terug, die ik accepteerde. Maar toen zag ik dat ik diegene nog niet volgde maar diegene alleen mij. Toen drukte ik op volgen en volgden we elkaar. Oké het klinkt debiel, maar mijn vraag is: wie was er eerder met volgverzoek sturen, ik of die ander. Of was de ander toevallig online, of kreeg de ander meteen een melding ofzo? Ja, gaat om een knappe jongen en ben nieuwsgierig of we tegelijk aan elkaar dachten. Ja het klinkt echt hulpeloos muahaha. :upside_down_face:

Whoep ik moet er trouwens nog bijzetten dat hij voor het laatst had getweet op 1 januari dus hij is niet zo actief.

Ik denk dat die ander toevallig online was en twitter jouw verzoek nog niet had verwerkt. Ofzoiets.

Upje beetje naar boven

Ik snap het niet

Oké ik leg het uit. Ik stuurde hem een volgverzoek. Ik krijg een bericht als die is geaccepteerd. Ik kreeg direct toen web verzoek dat hij mij wou volgen. die accepteerde ik. Hij zag toen mijn, maar ik niet zijn. Toen moest ik alsnog weer een verzoek sturen, maar daarna kon ik vervolgens wel meteen zijn profiel zien. (Zit dus ook beeje een fout in denk ik) of stuurden we elkaar tegelijk een verzoek. That’s the question want ik weet niet hoe alles op Twitter precies werkt.

Oke ik snap het een beetje.

Het lijkt me, eerlijk gezegd, nogal sterk dat jullie op précies hetzelfde moment elkaar een volgverzoek stuurde en wat MORIARTY zei.

who cares :")

zij :stuck_out_tongue:

Haha bedankt! Tja, de kans is heel klein. Ik ben nu eenmaal zo dat ik bij elk mini ding al denk dat het veel berekent :’)

Upje

Up :cold_sweat:

Soms als de verbinding niet perfect is heeft twitter nog niet verwerkt dat jullie vrienden zijn. Het duurt even om verbinding te hebben en dan weet twitter, oh die is toegestaan om die pagina te zien.

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je dit topic steeds upt… Wij kunnen het je toch nooit met zekerheid zeggen en daarnaast snap ik ook het punt niet helemaal, wat maakt het nou uit…

1. Ik wil graag zoveel mogelijk meningen horen, vandaar upjes.
  2. Het punt is ook niet heel noodzakelijk belangrijk, maar toch zat het me dwars, ook al weet ik dat haast niemand dat kan begrijpen. en vind het wel leuk om over na te denken hoe groot de kans is dat je elkaar tegelijk een verzoek stuurt.
    Ik snap dat jij denkt; Who cares?! Maar reageer dan liever niet.

ik denk dat twitter gewoon zat te spacen