twitter pesten

[fgcolor=#E30000]ik had net een twitter account aangemaakt, dus ik wou iemand uit mijn klas volgen. soms kan je ze volgen zonder toesteming en soms moeten ze het eerst accepteren. er was dus een ander meisje (ook uit mijn klas) en die had gereageerd op een andere tweet. daarin stond iets van dat ik spleetogen had en dat ze me niet ging toevoegen. dus ik heb m’n twitter account verwijderd maar ik zit hier wel erg mee… ik heb het al een mijn beste vriendin verteld maar wat moet ik nou doen???[/fgcolor]

Niks van aan trekken. Het is kinderachtig, jaloers gedrag. Vergeet het, zo zijn mensen nu eenmaal. Gewoon weer een Twitter-account aanmaken, laat ze de stront in zakken.

Dat is het nadeel aan social-mediasites. Cyberpesten.
Als ze ermee doorgaan, zou ik 't aankaarten bij de leerkracht.
Ikzelf behandel pestgedrag via internet, ook gewoon in mijn groep. Lekker makkelijk om een ander belachelijk te maken via internet.

Lekker laf van ze om dat zo te doen. Probeer je er niets van aan te trekken, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.

niks van aantrekken, laat ze maar lekker.
dat hun nou alleen achter hun computer een grote mond hebben,
ipv in real-life!

Maak lekker een twitteraccount aan en laat ze lekker voor wat het is. :slightly_smiling_face:
Niks van aantrekken, ja het is gemeen, maar hoe meer jij ermee gaat zitten, des te leuker zij het vinden!

geheim account aanmaken en zeggen dat je iemand anders van de klas bent en het zelfde bij haar doen :'D

Dat zou ik dus NIET doen.
Waarschijnlijk doet dat meisje zo omdat ze zelf onzeker is! Maak je er niet druk om hoor, waarschijnlijk is ze gewoon jaloers op jou!

heb je echt je twitteraccount daarom verwijderd? Het lijkt net zo of je bang van hun bent en dan merken ze dat ook, en zullen mischien kinderachtig doorgaan, laat ze lekker ze hebben geen leven, niemand is beter dan jou:)

Sorry maar als iemand zo gemeen over haar praat is ze waarschijnlijk niet jaloers op de ts. Dat mensen dan zogenaamd jaloers zijn is volgens mij meer een smoesje om jezelf beter te laten voelen.

Je hebt vast wel mesnen die zulke dingen zeggen omdat ze jaloers zijn, maar ik denk eerder dat ze het expres heeft geschreven in de hoop dat je het zou lezen en je er kut onder zou voelen, dat vind ze leuk denk ik.

Je moet je er inderdaad niet druk om maken, maar ik zou niet bij iedereen die gemeen doet denken dat ze onzeker en jaloers zijn, dan ga je echt fout denken over alles =)

dat heeft me echt geholpen, dankjee :grinning:
en ze doen het dus blijkbaar bij heel veel uit mijn klas dus ik maak me er maar niet zo druk om

Jaloezie is onzekerheid.

ja idd. niet druk om maken meid, denk maar aan karma:)

@ElKebaba: Aaah, waar is je kabouter/hermanplaatje? :’)

Alleen denk ik dus dat het meestal NIET uit jaloezie is ;p

Mn herman plaatje… ja tot ik een betere heb is er even een foto van mezelf haha xD

Waarom zou dat kind zich druk maken om de zogenaamde spleetogen van TS als ze zo zeker van zichzelf was? Waarom zou ze iemand omlaag halen als ze zich zelf mooier/beter vind? Ik denk namelijk niet dat je dat doet als je jezelf echt mooier/beter vind dan iemand, want dan ‘weet’ je het al en hoef je het niet te bevestigen door zo’n kansloos berichtje op twitter.

• typgebrek

^ idd
when people are trying to bring you down, it only means you’re above them (:

Maak gewoon een nieuwe twitteraccount aan en trek je niets van ze aan! (:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar je zal waarschijnlijk niet je hele leven met ze in klas zitten, dus bedenk het zo: over een paar jaartjes ben je van ze af!

jaa volgend jaar ben ik van ze af!! :grinning: maar m’n beste vriendin die gaat ook naar die klas waarin zij zitten dus die heeft wel pech want ze hebben ook tegen haar gezegt dat ze een dik hoofd heeft enzo…