twitter op nokia

haha sorry voor weer een vraag van mij over twitter, maar ik ben nog niet zo’n ervaren twitteraar dus vandaar, ik hoop dat jullie me kunnen helpen en advies kunnen geven.

ik heb een nokia en ik wil graag twitteren op nokia nou he ik 2 progamma’s 1 trill en 2 snaptu
maar daar ben ik nie tevreden over als je namelijk bijvoorbeeld iemand in je tweet wil zitten en je typ @ en de eerste letters van diegene zijn tweetnaam dan op gewoon de computer springen er dan mensen tevoorschijn dat is met trill en snaptu niet zo.

hebben jullie ervaring met twitter en nokia, en zo ja over welke app’s zijn jullie 't meest tevreden?

alvast bedankt voor jullie reacties en hulp

bij mijn gewone twitter op de computer kan ik dat ook niet want dan moet ik die naam opzoeken <_<
Waarom download je niet de gewone twitter app?

gewone twitter app? :flushed:

Snaptu. Ik an geen apps op mijne zetten geloof ik, gewoon wat dingetjes die ik dan via snaptu moet opstarten, ik heb nokia c3.

Ja van twitter zelf, ik heb die voor de iPhone, dan moet er vast nog een zijn voor android lijkt mij

Twibble Een uitstekend programma geschikt voor elke mobiel die Java ondersteunt (dat zijn de meeste Nokia’s en Sony Ericssons). De features zijn meer dan voldoende om twitteren tot een genot te maken.

Je kunt Twibble direct installeren door op je mobieltje naar http://m.twibble.de/ te surfen.

Er is geen gewone twitter app voor de Nokia,
Ik gebruik zelf Snaptu op me Blackberry en ben daar heel tevreden over. :slightly_smiling_face:

Je kan Snaptu gebruiken en als je iemand wilt mentionen moet je gewoon naar die zijn profiel gaan en dan repy drukken :slightly_smiling_face:

Ik ga gewoon via internet… Niet via een app. Vind ik veel handiger!

ik gebruik nimbuzz, daar zit ook meteen hyves & msn in. (:
vooral lekker snel!

mobile.twitter.com werkt ideaal, ik heb de nokia c3, ik moet alleen nog een goede site/app vinden waar ik op twitter foto’s kan posten, iemand suggesties?

via mijn nokia zit ik altijd op twitter, ik deed via webpagina naar twitter heen
inloggen en dan gewoon twitteren.
later heb ik hem ook als webpagina opgeslagen…