Haai,
misschien bestaat het allang…, een algemeen twitter topic.?? maarja…
ik heb een vraagje over twitter…
ik wil een nieuw account aanmaken, net zoiets als @tienerfeiten of @loesoetweets of @OmaAlstjeblieft…, net zoiets als #omaalstjeblieft… die tweets zijn zo grappig! ik zat me gewoon in m’n zitzak helemaal kapot te lachen… maar… weet iemand zo’n leuke naam… ik wil dingen tweeten wat echt grappig is, je moet @OmaAlstjeblieft maar ff opzoeken of zo, dan begrijp je mij wel…
Xxx
die oma alstjeblieft bestaat niet? ik vind hem iig niet
Oh ik HAAAAT loesoetweets, tienerfeiten, tienersvanNL, tieneruitspraken enzovoorts zo erg. Ik erger me echt kapot aan die accounts.
haha oke;)
laat ook maar haha.
Ik eigenlijk ook, al volg ik dutchteenagers wel. Als enige dan. Er zijn er teveel van, ik denk dat het een beetje nutteloos is om er nóg een aan te maken?
Maar je moet het zelf weten. Als je het leuk vind om te doen, dan doe je het, maar ik denk dat er teveel van dat soort accounts zijn… En ik denk dat sommigen ook denken van; oowh nee niet alweer zo’n account :s
Ik ook. Ze vertalen gewoon alles van de Amerikaanse naar het Nederlands :’)
Ja, er bestaat toch ook een -hoelaatishet- account> 0mg. ik weet de tijd zelf toch wel… en ook een muziek account… ik mag toch wel zelf weten wat leuke muziek vindt?!!
en n uspreek je jezelf tegen?
Hihihi. Ik vind : #NietZoZat wel hélemaal geweldig :"D
Ik vind Lord_Voldemort7 echt geweldiggg
+1