Twitter: leuke tweets & leuk om te follow-en!

hallo.

in die andere twitter-topics staan vooral dingen als: voeg mij toe. en zo. ik had geen zin om daartussen te zoeken naar leuke reacties als ‘voeg die toe en die want die plaatsen - zulke - tweets.’
ik weet niet of jullie mij snappen x] maar: plaats hier leuke tweets van anderen & plaats hier wie jij vind die leuk is om te followen (niet jezelf of een vriendin of je familie of whatever,)

x

ik zelf vind: ‘Dubbelzinnig’, ‘iTweetfacts’ en ‘Quotesx’ leuk.
‘Dubbelzinnig’ zijn tweets als: Ga gerust naar de dokter, hij wordt er beter van.
‘iTweetfacts’ zijn tweets als: a “dude” is an infected hair on an elephants butt.
‘Quotesx’ zijn tweets als: "A bestfriend is the one who can look at you with the biggest smile on your face & still know something’s wrong. "

Ik zag er pas geleden nog 1 in de krant, van weetikveelwie.
‘Laura Dekker ging uit varen, met haar bootje naar Zuid-Laren… blabla’ verder weet ik hem niet meer ;| maar ik vond 'm wel leuk.

Die Quotex is echt leuk!

Omgthatssotrue!
vet grappig.

Hmm, ik vind twitter eigenlijk niet zo leuk. Hoe vind je zulkse dingen eigenlijk op twitter?

Wacht, ik heb het al!

omgidothistoo is leuk. Dingen zoals: Watching a movie and repeating all the funny parts to everyone you meet for the next week. #idothistoo

WTF HAHA

Ik kreeg net dit van “TaalNazi”: @veramutsje: Het woord ‘sowiezo’ gebruiken is gewoon te jammer, iedereen weet toch dat het ‘sowieso’ is!

Jeeeeeezus, slaat nergens op *het spijt me voor iedereen die dit wel ergens op vindt slaan*

Sorry offtopic :’)

Eh omgthatssotrue is leuk en teenfacts ofzoiets.
Ik werd gevolgd door Dubbelzinnig :’)

xAmazingQuotes
&
TeenTings
&; Mijne (a)
xJihane :grinning:

Dat had ik ook allebei precies hetzelfde D:

sorry maar ik erger me altijd dood aan mensen die sowiezo zeggen x]

Haha ja ik had eigenlijk ook een reactie van jou verwacht Griet, weet niet waarom.
Maar dat ik dan zoiets krijg vind ik wel een beetje achterlijk, kan ik niets aan doen o.0

Die zoeken gewoon op bepaalde woorden. Ik word ook geretweet als ik bepaalde britse woorden in tweets gebruik, oid.

Anyway:
Misha Collins (@mishacollins). Supernatural acteur. Briljant en ongelofelijk grappig (zijn followers noemt hij Minions en hij bedenkt compleet absurde avonturen die hij zgn. beleeft)
‘Fun fact: The weird thing about Australian strippers is they spin around the pole in the opposite direction.’
My Fault, I’m Female (@myfaultimfemale) Een blog die verhalen post over hoe vrouwen nog steeds negatief benaderd worden.
Boosh Moon (@boosh_moon) Hilarisch voor fans van The Mighty Boosh, onbegrijpelijk voor anderen.
‘One time,I woke up on a sunday morning with black patches on me face. Jupita,he tried to drunk paint my face like a football. Flippin idiot’
Winston (@winstonbananas) Kat van een blogger met zijn eigen twitter, waar heel schattige foto’s geupload worden (het is ZO’N lelijke kat <3)
Dave Brown (@jimmylazers) Mighty Boosh acteur die hele leuke foto’s post.
Chris Colfer (@chriscolfer) Glee acteur die heel erg grappig tweet.
‘The last thing I want is a witness while working on my fitness. #notveryfergalicious

Laatst had ik het op twitter over die Zeeman onderbroeken , en toen werden er twee ge-retweet door Zeeman en ze hadden ook een persoonlijke reply naar me gesuurd. Dat vond ik wel grappig :’)

Die homo Janice van Tmf & Project Catwalk tweette;
I like boys like Adam Lambert like OMG
about 15 hours ago via web

toen tweette ik hem;
maar hij is gewoon leuk.
en toen kreeg ik terug;
té sexy :wink:

edit:
Ik heb van Ian Somerhalder ook een keer een tweet gehad, en volgens mij ging ik een beetje dood toen.

Echt leuk ! :slightly_smiling_face:

Ik had ook ‘alittlepartofme’, maar die had zo ongelooflijk veel tweets, dat ik alleen maar ‘alittlepartofme’ zag staan, niet eens tweets van anderen. dus die heb ik maar ge-unfollowed.

Volg ik ook, ze post alleen niet zoveel meer de laatste tijd!

*laat maar, ik weet al hoe je een foto upload (twitpic)*

dit topic is zoooo leuk <3