Twitter geblokkeerd

Heey,
ik heb geen idee of dit topic in dit forum moet maar anders kan het verplaatst worden.
Ik ben dus geblokkeerd van twitter en ik heb geen idee waarom.
Ik pest niemand etc, ja soms scheld ik wel met holy shit fuck etc maar niet direct tegen iemand.
Als ik bijv een foto plaats van Justin Bieber bijvoorbeeld dan schrijf ik er soms wel bij cute as fuck en ik heb geen idee wat daar mis mee is sinds heeeel veeel fan account vloeken. Mijn account was echter gewoon een persoonlijk account. Ik heb al een mailtje gestuurd om te vragen om mijn account terug te krijgen en dat het onterecht is enzo. Weet iemand hoe ik mijn account zo snel mogelijk terug kan krijgen sinds ik op dat account een follow heb van Beau Brooks en Daniel Sahyounie?

ik weet t niet, mailen enzo helpt meestal wel geloof ik, miss ben je tijdelijk geblokkeerd ofzo? en btw het hoort niet bij beauty health and hair haha :wink:

x

Ik heb al een mail gestuurd maar ik krijg steeds van die auto-bot mails, super vervelend

Misschien heb je veel 'nep’volgers ?

Ik ken veel fanaccounts (van JB) die allemaal geschorst van twitter zijn door Drake Bell. Heb je misschien naar hem gevloekt ofzo? Hij had pas nog 2 vriendinnen van mij geblokkeerd.

Ik denk het niet sinds de meeste fan accounts die mij volgen echt 20.000+ followers hadden. De andere volgers zijn mensen die ik in het echt ken

Nee, ik heb nog nooit iets naar hem gestuurd

Je geeft het antwoord zelf al aan, dat zou wel eens de reden kunnen zijn. Wie weet. ::slightly_smiling_face:

als dat een reden zou zijn om iemand te suspenden zou twitter falliet zijn.

inderdaad ik snap het echt niet hoor van twitter,
bah het kan ook een error zijn

IK GING NET TERUG OP TWITTER EN IK BEN NIET MEER GEBLOKT HALELUJA MAAR IK HEB GEEN EMAIL GEKREGEN WAAROM IK WAS GEBLOKT MAAR IK BEN NU GEWOON BLIJ DAT IK MIJN TWITTER TERUG HEB WSDFJSKDLFLSDFKS

MAAR IK VOLG 0 MENSEN EN 0 MENSEN VOLGEN MIJ MAAR VOLGENS MIJ MOET DIT OVER EEN PAAR UUR WEER NORMAAL ZIJN?:face_with_raised_eyebrow:?

OKEDAN

ja

dit topic kan gesloten worden :upside_down_face: