Twitter foto's

heey.x
ik heb al heel lang twitter maar ik weet alleen niet hoe het komt dat wanneer ik een foto zien in mijn Timeline (TL) en ik er een reactie bij zet/ retweeten zoals bijvoorbeeld hieronder:

http://www.iclicksolutions.com/blog/wp-content/uploads/2010/07/Twitter-RT-Example.jpg

(random plaatje van google)

dat het plaatje dan niet in mijn album komt te staan terwijl het bij andere normaal gesproken wel gebeurt.

weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan veranderen?

xx Naomi

p.s ik weet niet als zoeen topic al bestaand :S

Offtopic maar je naam is gaaf haha, zou grappig zijn als mijn nickname facebook was of hyves :grinning_face_with_smiling_eyes:

bij mij gebeurt dat ook niet,
lekker boeiend? ;S

haha thx xx

voor mij wel ja drm heb ik ook deze topic gemaakt

Waarom moet je zo nodig foto’s van anderen in jouw album hebben? Maak je druk om belangrijke dingen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=chanelchique link=topic=224087.msg10769098#msg10769098 date=1327180293]
Waarom moet je zo nodig foto’s van anderen in jouw album hebben? Maak je druk om belangrijke dingen.[/quo
zoals wat?!?

zoals wat?!?

Ga A.U.B zelf iets belangrijks doen in plaats van overal commentaar leveren.
Ik haat het als mensen voor een ander gaan bepalen wat belangrijk is en wat niet.

Ot: Ik zou het niet weten : o sorry. Zie dit maar als een upje ^^

nou kom op, het is toch gewoon een vraag.

mssh omdat twitter de link niet ziet als een foto, maar gewoon als een link ofzo?

iets aardiger kan ook.
ik snap je vraag alleen niet, als ik een plaatje upload op twitter heb ik hem ook niet in een of ander album ?

Wooooow, sommige mensen hebben volgens mij last van ‘‘ongesteldheidsstress’’. Ik hou niet van mensen die overal commentaar op moeten leveren…Laat haar toch!

OT: Ik weet het ook niet… dus dit kun je zien als een up:D

Wat zit jij toch altijd op iedereen en alles te bitchen? Opgekropte frustratie meid? Niet genoeg aandacht thuis?

OT: Ligt eraan hoe je het opload, via tinypic komt het niet in het album. Via yfrog weer wel.

Volgens mij kan je dat niet veranderen :confused:

ik weet al hoe het moet!

maar toch bedankt allemaal :grinning: