twitter(folowers)?

hii

ik heb een twitter gemaakt, en volg vooral celebrity’s (justin bieber enzo). maar iedereen van mijn klas/school volgt ook elkaar omdat ze dan meer followers hebben(mensen die hen dan folowen, dat iemand dus leest wat jij tweet).
ik heb maar 4 folowers, maar zie het eerlijk gezegd niet zitten om iedereen van mijn jaarlage te folowen want met 1,5 klas kan ik het echt totaal niet vinden, een andere klas ken ik niet, mn eigen natuurlijk wel maar ik ben bang dat ze negatief gaan doen ‘oh zit jij nu ookal op twitter?’, en nog een andere klas ken ik maar half…

wat moet ik nou doen? luxeprobleem ok, maar ik voel me nogal dom en durf het nergens anders te vragen… want is het nu net als met hyves -gewoon zoveel mogelijk folowers hebben, maakt niet uit wie eigenlijk- . want dat haatte ik.
aub geen negatieve reacties want daar word ik onzeker van…

Dan volg je die mensen toch niet?

Ik vind het altijd wel leuk om mensen van mijn school te volgen, maar ik mag ze dan ook. Als jij ze niet mag hoef je ze ook niet te volgen, en dan weten ze misschien niet eens dat je twitter hebt en 4 followers.

Als je ze niet wilt volgen, doe je dat toch gewoon niet? Lekker belangrijk wat al die mensen daarvan vinden, het is twitter maar :’).

als je ze niet wilt volgen, volg je ze toch gewoon niet? :stuck_out_tongue:

Twitter is niet anoniem meer en je maakt twitter om andere te laten weten wat je doet, hoe je je voelt en hoe je over iets denkt.
Kortom: follow ze kort, followen ze jou niet terug, dan unfollow jij hen weer.

Als je die mensen niet wilt volgen dan volg je ze toch gewoon niet. We leven in een vrij land en twitter is daar een onderdeel van dus je mag zelf beslissen of je iemand wil followen of niet. Ps. Het is Followers :’)

Ik snap het probleem niet echt hoor? ^^

^dat ik me nogal stom voel… en dat mijn vriendinnen me aankijken van ‘wtf waarom heb je dan twitter?’

Ik heb ook maar 11 followers, maar dat maakt me niks uit. :’) Ik zit niet zo vaak op twitter.

Wie je volgt en wie jou volgen vind ik zo niet boeiend. Als mensen dat niet willen lezen, lezen ze het niet en wil ik jouw gezeur niet lezen dan volg ik jou niet. Zo is iedereen blij. Klaaaar.