Twitter doet het niet.

Hej meiden!

Ik had een vraagje over twitter. Het is namelijk zo dat ik nog steeds de oude versie had, omdat ik die nieuwe irritant vond. Nu veranderde hij net ineens m’n oude twitter in de nieuwe versie… nja oke daar heb ik vrede mee. Maar het probleem is dat hij het nu niet doet.

Ik zie alleen dit:

http://i52.tinypic.com/zmzh1x.jpg

Heb naam even doorgekrast

En ik kan ook nergens op klikken, en personen zoeken lukt ook niet. Het enige waar ik op kan klikken is op “settings” maar daar heb ik niet veel aan…

Oh ik ben echt helemaal in paniek dat ik dalijk voor altijd m’n twitter kwijt ben haha, dus ik hoop dat iemand weet hoe ik het weer normaal krijg!

Alvast heel erg bedankt!

ow oeps foto is een beetje groot

Heb je het al op een andere browser geprobeert?

Dat had ik dus ook… en n u doet hij het weer… Ik weet echt niet hoe dit komt… de ene dag deed ie het wel de andere dag niet! nu doet hij het altijd bij mij! ik heb gwn niks gedaan… en nu doet hij het weer… raar…

daarom heb ik tweetdeck

nee ;O hoe doe je dit (: ?

ooh laat maar heb het al haha
had aan een vriend gevraagd hoe ik google chrome moest downloaden, en dat heb ik nu gedaan en het werkt weer! (:
godzijdank

oh maar toch nog een vraagje: hoe ga ik nu terug naar de oude twitter? want die vind ik toch fijner (:

pfff mijne doet t nog steeds niet.
Wil nog steeds de oude twitter terug.
Volgens mij ben ik nu gedwongen tot de nieuwe – ’

^ja zo’n idee heb ik dus ook, dat ze gewoon officieel die nieuwe hebben ingevoerd… ik hoop het toch van niet want de nieuwe is echt vreselijk irritant

ga op tweetdeck

Gaat iedereen nou topics maken als Twitter niet werkt? :’)
Mijn Twitter for Android werkt al niet sinds ik terug ben van vakantie, ik gebruik nu gewoon Tweetdeck. Boeiah.

ik zal hier eens kijken:
http://support.twitter.co…9-blank-screen-on-twitter

bij mij doet hij dat ook als ik inlog, maar als ik dan de pagina vernieuw krijg ik meestal wel weer gwn alles te zien, maar mijn internet is tegenwoordig ook heel traag om een of andere vage reden. ik denk dat het bij mij daaraan legt

^ oh ja bij pagina vernieuwen deed ie het ook niet haha

maar nu ik google chrome heb gedownload gelukkig wel, weet alleen nog steeds niet hoe ik weer terug ga naar de oude twitter
dus als iemand dit weet: info is welkom :grin:
*gaat ondertussen even googlen*

Okido :slightly_smiling_face: