Twisted en Ruthless

Heee,

Ik ben een paar maanden geleden begonnen met het lezen van pretty little liars boeken in het engels, ik heb zo’n app gedownload op mijn telefoon waar er 8 op staan. Inmiddels ben ik al bij de 7e en kwam ik erachter dat er nog 2 zijn, Twisted en Ruthless en de 11e ( Stunning)
nog moet komen! Natuurlijk MOET ik die boeken lezen, alleen ze zijn niet te krijgen op android market. Ik heb op bol.com gekeken, en daar waren ze volgens mij 18 euro. Ik vind dit best duur, voor mijn loon haha. ( En mn ouders zouden er ook niet zo blij mee zijn haha)
En 2ehands ben ik ook blij mee, maar die zijn er niet op bol.com. Op ebay zijn ze goedkoper, weet iemand of ebay betrouwbaar is. En weet iemand of er een site is waar je die boeken kan downloaden? Gratis, of tegen betaling. Of als je deze boeken hebt en je ze zou willen verkopen, zou ik ze graag kopen.

Liefsss

Heel erg aanrader om te kopen, ik heb twisted net gelezen en hij is super, helaas verkoop ik m niet door omdat ik m graag altijd nog een paar keer lees, maar een upje voor jou en bedankt voor de tip dat er nog eentje na twisted is, dat wist ik niet. Oh en als je van haar boeken houd is de lying game ook echt een aanrader!

^ daar heb ik wel ooit van gehoord, zal eens kijken, bedankt hoor de tip!

upje

Er was laatst een tumblr en vanaf daar kon je alle boeken downloaden. Moet even zoeken hoor!

Oh sorry, het gaat tot wanted…
http://fuckyeahprettylittleliars.tumblr.com/downloads/

Zoek even op 4shared :slightly_smiling_face:

@Maryy96, Welke app is dat enkk kun je die ook op. iPod zetten???

^ als je android market hebt? dan moet je intypen pretty little liars en dan kunvje in 1 app,alle 8 boekeb downloaden

Oh ok thxx

Je kunt ook naar de american book store gaan, daar zijn ze veel goedkoper.

mijn naaam
xxx Ruth