Wie kent het?
Het is een boek.
ik wilde eigelijk vragen “kan je dat eten?” maar je had er al bijstaan dat t een boek is…
nooit van gehoord dus
Hahahahaha, je kan altijd eens proberen, maar of het smaakt? XD
anyone?
Ze zijn trouwens aan de verfilming bezig.
Ik ken het boek niet, is hij leuk?
Upje voor jou ^^
Samenvatting:
Als Isabella Swan naar het regenachtige Forks verhuisd en de mysterieuze en aantrekkelijke Edward Cullen ontmoet, neemt haar leven een spannende en angstige wending. Edward, met zijn krijtwitte huid, gouden ogen, betoverende stem en bovennatuurlijke gave, is zowel onweerstaanbaar als ongenaakbaar. Tot nog toe heeft hij zijn ware identiteit verborgen weten te houden, maar Bella is vastbesloten achter zijn duistere geheim te komen. Wat Bella zich niet realiseert, is dat ze haar leven en dat van anderen in gevaar brengt naarmate ze hem beter leert kennen. En misschien is het al te laat…
Mmm, lijkt me niet echt super.
En vriendin van me is compleet obsessed met dat boek xD
ik ook
ja ik ken het die boeken zijn leuk
Ik ben obsessed door dat boek xD Ik heb net New Moon en Eclipse (2e en 3e deel) besteld, krijg ze wss woensdag, donderdag of vrijdag Echte aanrader!
OMGGG … I luvv this book [a]
echt serieus… t is echt een geweldig boek [half geobsedeerd door het boekk
]
maarjaa, dat is mijn mening [a]
Mijn vriendin had hem geleend van de bieb, ze vond het echt een super boek!
ik ken het wel, maar ik heb het nog nooit gelezen.
Ik wil het wel eens lezen, als ik tijd heb.
ik wil deel 2 en 3 ook lezen i luf het boek volgens mij is iedereen die het leest erdoor geobsedeerd XD. ik wilde alleen nog maar het boek lezen XD
M’n vrienden vinden het geweldig ,
zelf vind ik het wel ok
1/4 van mijn klas wilt
geen vriendje omdat ze verliefd zijn op Edward
Woot, veel reacties ineens
“The band Muse features prominently in the Twilight series. Meyer is a huge fan, and always includes songs by the band in her playlists for the books. She has also told fans that a concert featured in her third book is a Muse concert, and that some of the main characters are fans of Muse.”
Haaaaaaa!
Ik ga ineens de hele serie in het engels bestellen, want hier in de bibliotheek is nieuwe maan nog niet eens binnen
Wanneer komt Breaking Dawn nu eig uit?
Ik las ergens in mei, en ergens anders in augustus.
ok laat maar, 2 aug
en de film 12 dec
Ik ben echt verslaafd aan die boeken!! Ik ben Nieuwe Maan nu voor de 4e keer ofzo in het Engels aan het lezen (A) Maar ik denk dat Breaking Dawn in Nederland veel later uitkomt dan in de VS…Nja, iig die boeken zijn gewoon geweldig! xD
ja zo ong een jaar dacht ik, aan de datum van ned uitgave te zien
daarom ga ik ze in het engels lezen XD