Twilight stemmen!

Heey iedereen!
er is een soort van poll waar alle landen aan mee doen en daar zit nederland ook bij, als nederland genoeg stemmen heeft dan komt maybe de twilightcast hier naartoe dus ik vroeg me af of jullie via deze link:
http://tweeter.faxo.com/Top_Twilight_Saga_Country_December

op nederland stemmen. Het is heel gemakkelijk en om de 20 minuten kun je weer stemmen.
Sorry als dit oud nieuws is en er al superveel topics zijn, maar ik wil net als alle andere twilightfans dat Nederland die nu op 3 staat, op 1 komt te staan!
naja dat wou ik even melden :wink:

yeah, we staan nu 1ste :grinning:

Yeah right :'3

En als ze komen…hooivorken en fakkels genoeg :V

Bovendien kan dit toch ook in het officiële topic ervoor? Daar vind je genoeg fanatieke, gillende fangirls.

Zeker gestemd!

Ben zelf zéker geen fan, maar heb maar voor de Nederlandse fans gestemd.

Wat ben ik toch lief! :’)

ja, maar als ze hier zijn? whatdeneuk gaan ze dan doen? het is niet dat ze een concert gaan geven, lijkt mij :’)

Aah eerst stond NL eerste nu weer tweede… ;s

Waar staat dan dat de cast naar het winnende land komt? Of ben ik nu blind xD

Ik heb ook maar voor nederland gestemd.
en nu ga ik hopen dat het niet bij mij in de buurt is :’)

gestemd.
omdat het zo makkelijk is :stuck_out_tongue_winking_eye:

gestemd voor nederland ofcourse

woow er komt gewoon elke seconde een stem bij :S
heb ook gestemd, ook al ben ik geen fan ofzo.

upje voor de hyperactieve diehardtwilightfans, omdat ik het meer gun aan de Nederlandse fans dan uit een ander land, verder scheelt het me geen reet.

hahahahaha, doe je dat serieus? ga je dan met zo’n kookwekker wachten totdat je weer kunt stemmen?

HAHAHAHA
Ja sorry, ik ben Twilightfan maar dit is geniaal.
Ik vind btw dat de film heel weinig met Twilight zelf [de boeken dus] te maken heeft, van mij hoeven ze niet te komen.
Maar ik heb gestemd om jou een plezier te doen [en mijzelf een goed gevoel te bezorgen omdat ik iets voor een ander heb gedaan ;DD]

Gestemd, al ben ik geen fan.

nederlandstaat dus duidelijk op 1.

gestemd. niet omdat ik fan ben, maar om jullie een pleziertje te gunnen.