Ja ik ben plaatjes aan het zoeken voor inspiratie, maar het werkt niet erg goed. Dus nu is mijn vraag weten jullie iets om een twilight ketting/armband te maken? Alvast bedankt!
wat is een twilight ketting/armband?? waar denk je dan aan???
Ik denk dan aan bordjes met Bite me/Team Edward/Twilight.
Maar dan wat je aan een ketting kunt hangen.
Of een armband met een bedeltje wat een beetje bij de films past.
Maar ik weet niet hoe ik zoiets moet maken.
Haha, ik zou in de lach schieten als iemand met een ‘Team Edward’ ketting rondliep.
Ik zou eerder iets subtielers doen. Misschien met een rood lintje? Of iets met rode details, bv. zo’n appeltje (van de omslag). Angelina Jolie had ook zo’n flesje nepbloed aan d’r ketting hangen, beetje freaky maar da’s ook een idee.
Waar haal je nepbloed!!! Geweldig idee. Van fimo een appeltje maken en dat op een mini flesje met nepbloed plakken!
op internet allemaal foto’s zoeken en verkleinen zodat je ze aan een armband/ ketting kan hangen en daarna plastificeren?
xoxo
als je jacob leuk vindt kan je ook een mini dromenvanger aan een ketting hangen : )
en met die appel is inderdaad ook een leuk idee!
je zou ook zo’n naam kettinkje of een naam plaatje (dog tag?) kunnen laten maken waar je dan een woord/quote op zet?
haha als ik inderdaad iemand zou zien met een ketting ‘Team Edward’
zou ik ook hard lachen, ik zou het echt grappig vinden, maar ik zou
ook voor een appeltje gaan ! xoxo’
Ik had een echte Cullen Wristband, zelfgemaakt.
Deviantart,com is genoeg inspiratie, dit zijn de originele sieraden, ook gebruikt in de film;
Gewoon bij de feestwinkel
wow nepbloed in een flesje is kei coooowl
@bratpack dat armbandje met dat wolfje er aan wil ik zooo graag,wie weet waar je
die kan kopen xoxo
Ebay.com, dealextreme.com zijn ze iig wel te krijgen, vast wel op meer sites online. Ik weet wel dat Claires twilight sieraden verkoopt, maar niet precies welke.
wil je het resultaat laten zien pleasee ?