Twilight hulp gevraagd!

Waarom is het Rosalie Hale en Jasper Hale?
En niet Cullen?
Dat snap ik nog niet.

Geen idee of zoiets al hier op girlscene staat…

xx

Omdat die niet familie zijn van de Cullens.
Carlisle (de vader) heeft hun dus gebeten, maar ze waren dus niet familie van hem. Snapje?

Eeuhm goede vraag XD Ik denk omdat Jasper ‘geadopteerd’ is en toen is getrouwd met Rosalie die daardoor zijn achternaam aannam

@ wildwolf, carlisle is ook geen familie van de rest want hij heeft ze bijna allemaal gebeten, maar Edward, Alice en Emmet zijn wel Cullens

Niemand is echt familie van hun.

Carlisle heeft z’n familie bij elkaar “geschraapt” volgens mij.:
Rosalie is gevonden door Carlisle en gebeten.
Rosalie heeft Emmett gevonden en Emmet is door Carlisle gebeten
Edward is gevonden door Carlisle door die spaanse griep.
Jasper werd door ene Maria gebeten.
Alice is gebeten door een oude vampier die haar van James moest weghouden.
En Jasper gaat met Alice en niet met Rosalie.
Rosalie gaat met Emmett.
Carlisle heeft Esme gevonden nadat ze zelfmoord wou plegen om dr kind.

Misschien heldert dit op?
Nou jah, nou is mijn begin vraag nog steeds niet beantwoord >.>

Mij lijkt omdat buitenstaanders anders denken dat ze aan dikke incest doen? :’)

Jasper en Rosalie doen alsof ze een tweeling zijn geloof ik, omdat ze zo op elkaar lijken. De mensen geloven dat gemakkelijk, dus gaan de Cullens ermee akoord.
Rosalie heeft die naam, daarom neemt jasper hem ook aan. Hij is later bij de familie gekomen dan Rosalie.

Hmm,

Dan heb ik van dat “tweelingsschap” nog nooit iets van gemerkt…
Het is trouwens Rosalie’s oude naam, ze wilt Cullen niet aannemen omdat ze haat dat ze vampier is.

xx

Nog meer theorien?

xx

:stuck_out_tongue: Heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan waarom de ene Cullen noemen en de andere Hale

Het is een soort vermomming die de famillie gebruikt in forks. Jasper en rosalie doen alsof ze als tweeling geadopteerd zijn door carlisle en daarom hebben ze allebei de naam Hale.
In forks doen ze alsof Edward, Emmet en Alice broers en zussen zijn en ze zijn geadopteerd door carlisle.
Jasper en Rosalie doen alsof ze een tweeling zijn. Zo komen ze geloofwaardiger over, anders zou het zo zijn dat mensen met dezelfde achternaam iets samen zouden hebben.

ja tis gewoon vermomming,… zodat het niet lijkt alsof ze allemaal met hun broers en zussen doen… dus hebben ze maar gedaan alsof Rosalie en Jasper broer en zus zijn, en Emmet, Edward en Alice broers en zus zijn,… snappie?

Hmm, ohja…
geen idee over wat het gaat xd

I <3 Edward Cullen
zieig kweetet maar hij is gewwoooon té perfect
gistere film gezien (4jaar gelede boek geleze) kben echt er weg van
kdurf new moon niet te leze :s omda tshijnt da hij… ok kverklap nx ma als ik het lees voel ik alles wat Belle voelt en kword echt emo en <3
haha hoe erg is da we ni :hugs:

Ze zijn geen familie van de Cullens.

de hales zijn zogenaamd geadopteerd
en de andere cullens zouden kinderen van familie zijn ofzo die ook zijn geadopteerd

Okee,

Twordt al duidelijk :grinning:

xx

Reageer dan gewoon NIET.

Ik geloof dat het zo zit: als ze allemaal zogenaamd broers en zussen zijn zouden Alice & Jasper en Rosalie & Emmett niet getrouwd kunnen zijn.

Wat ik niet helemaal snap is waarom Jasper niet gewoon zijn eigen achternaam heeft gehouden (Whitlock).

Ja dat snap ik ook nog steeds niet helemaal. Maar ik denk omdat het geloofwaardiger voor de mensen in forks als Rosalie en Jasper doen alsof ze famillie zijn