Twilight -- Film !

Hier in Belgie is Twilight EINDELIJK in de bioscoop :grinning:
Is ie ook al in Nederland op het grote scherm?

Voor diegene die hem al hebben gaan bekijken:
Wat vonden jullie ervan ??

Ik heb hem nog niet gaan bekijken ( pas na de examens :stuck_out_tongue: ) maar het ziet er supermooie film uit :smiling_face_with_three_hearts:

In nederland komt die als het goed is vanaf 4 december

Klopt :]. Ik ga er zo snel mogelijk heen. Ik kan serieus niet wachten.

ja idd ik ga denk volgend weekend zo gaaf

Haha ik waarschijnlijk ook (en ik hoop op een bioscoopbon van Sinterklaas, hihi).

Is nog niet in de bios, maar al wel trailers op tv.
Wil hem wel zien, Cedric uit Harry Potter speelt erin…

Ik wil hem zieeeeeeenn:D

Ik wil hem niet zien. Ik weet uit ervaring dat als een boek wordt verfilmd, hij altijd tegenvalt. Misschien dat ik hem ooit op dvd ga kijken, maar niet in de bios.

Ik heb hem al gezien via zown site . Hy was egt leuk ^^

ik wil hem ook zien… maar zal nog wel even wachten :’]

ik heb hem gezien (online slecht he X’D)

en hij is amazing (vooral edward maar dat terzijde)
ik zal de rest niet verklappen

xxx

Ik heb 'm al gezien , 2keer zelfs kben 'm nog niet beu de film is echt prachtig!

Jaaaa Robert Pattinson! Ik ben al erg lang fan van hem dus ik vind het geweldig dat hij in de verfilming van één van mijn favoriete boeken speelt :].

Ik heb hem ook al gezien! Ik vond hem heeeel leuk! En Edward <33

Ik wil m echt zien !

Vindt je het niet jammer dat je hem niet in de bioscoop hebt gezien? :stuck_out_tongue:

welke site dan?
ik heb op paar sites gezocht, maar daar is overal van verwijderd.

NIETS is slechter dan het boek, dus zelfs mij viel de film mee. Maar dat is vooral omdat ik er ondertussen van overtuigd ben dat Robert Pattinson Jezus is die teruggekeerd is op aarde.
Letterlijke quotes van de man zelf:
“When you read the book,” says Pattinson, looking appropriately pallid and interesting even without makeup, “it’s like, ‘Edward Cullen was so beautiful I creamed myself.’ I mean, every line is like that. He’s the most ridiculous person who’s so amazing at everything. I think a lot of actors tried to play that aspect. I just couldn’t do that. And the more I read the script, the more I hated this guy, so that’s how I played him, as a manic-depressive who hates himself. Plus, he’s a 108-year-old virgin so he’s obviously got some issues there.”

“When I read it, it seemed like (grimaces) I was convinced that … Stephenie was … convinced that she was Bella, and uh, and you, it wasn’t, it was like it was a book that wasn’t supposed to be published, like reading her … her sort of sexual fantasy about some – especially when she says that it was based on a dream, and it’s like, “Oh, then I had a dream about this really sexy guy” and she just writes this book about it, and there’s some things about Edward that are just so specific that it’s like, I was just convinced that, that this woman is mad, she’s completely mad, and she’s in love with her own fictional creation and I – sometimes you, like, feel uncomfortable reading this thing, and I think a lot of people feel the same way, that it’s kind of voyeuristic, ah, and it creates this sick pleasure in a lot of ways.”

ik ga hem ook zo snel mogelijk kijken.

Amai, Rob is diepzinnig ^^.
En hij heeft nog gelijk ook!
(Hierbij verwijs ik jullie naar het Twilight topic)