twijfels

oke ik heb een vraagje, ik zit er best wel mee namelijk.
Het is namelijk zo dat als ik bij m’n vriend ben alles altijd helemaal geweldig is en dan voelt het ook echt, van dat ik voor altijd bij hem wil blijven
Maar zodra ik thuis ben, komen de twijfels en zit ik heletijd te malen of het wel zin heeft en of hij me nog wel leuk genoeg vind.
ik heb geen idee waar het vandaan komt en vroeg me af hebben jullie dat wel eens gehad en wat deden jullie ertegen?

ik denk dat dat heel normaal is
het is gewoon een stukje onzekerheid, een gevoel dat moeilijk te beschrijven is.
het is niet zo dat je hem niet leuk vind denk ik maar dat was bij mij namelijk ook soms het geval. als je dit echt altijd blijft houden (dus over een poos) dan meot je ff met hem gaan praten en zeggen dat je bijvoorbeeld bang bent om hem te verliezen of dat je twijfeld…

ik heb nu 7 maanden met me vriend en ik denk er nu echt niet meer aan. tuurlijk heb je afntoe van ben ik wel goed genoeg voor hem maar als ik het dan zegt dan prijst hij me helemaal dus :flushed:

misschien heb je er wat aan

iig heel erg bedankt, denk toch dat het stukje onzekerheid is.
maar het vreemde is
we hebben al anderhalf jaar iets.
En ik heb het nog nooit eerder gehad.
Kben inderdaad steeds bang hem kwijt te raken ook omdat we al zolang bij elkaar zijn en ben constant bang dat zijn gevoelens weggaan.

Ik heb dat met een jongen waarvan ik niet weet of ik hem leuk vind of niet: als ik ‘m zie denk ik: whoei! volgens mij vind ik hem leuk! En zodra ik thuis ben ga ik twijfelen. Maar dat is wat anders, want jij twijfelt aan of hij jóu wel leuk vindt en niet andersom :’). Ik denk inderdaad dat dat onzekerheid is: je bent gewoon verliefd=).

nou kijk dit is ook mijn eerste lange relatie voor mij doen dan,
en ik ben echt bang om hjem kwijt te raken daarom heb je dat gevoel
& schijnbaar omdat je hem leuk vind zoals je nog nooit iemand heb leuk gevonden. je word nu ook wat ouder en neemt t dnek ik serieuzer en je wilt hem denk ik daarom ook niet kwijt…

x.

Daarom ik ben echt als de dood dat hij zegt als we elkaar een weekje iets minder spreken ofzo. want hij heeft ook examens en moet veel leren en sport heel veel dat hij dan zegt van, ja sorry kzie het niet meer zo zitten.
terwijl als ik bij hem ben verteld die elke minuut hoe leuk die me vind, en dat hij oud met me wil worden.
maar vooral omdat ik hem dus niet zoveel spreek door de week, omdat hij altijd bezig is. maakt het me echt bang.
We bellen dan wel elke avond soms uren. maar ik merk ook dat die gesprekken minder worden omdat we elkaar gewoon minder te vertellen hebben dan eerst. en dan begint het twijfelen gelijk weer…

zo te horen zit jullie relatie wel goed,
als je uren met elkaar kan bellen en hij zegt dat hij
oud met je wil worden…
Ik denk dat je gewoon bang bent om hem kwijt te raken
omdat jullie relatie steeds serieuzer wordt

ik heb het ook gehad, ik denk er nu eigenlijk niet meer aan omdat ik teveel aan mn hoofd heb… :slightly_smiling_face:
ik heb 2 jaar relatie en ik ben nog steeds helemaal gek op hem!
ik denk ook dat het door onzekerheid komt!