Twijfels

Ik heb een paar jaar geleden iets met een jongen uit mijn straat gehad. Het was niet echt serieus. Toen verhuisde hij en heb ik nooit meer wat van hem gehoord.

Nou was ik gisteren bij kickboks kijken bij me broertje en daar ga ik ook op. En die jongen zit daar ook op. En ik zag hem gisteren voor het eerst in 3 jaar weer. En ik vind hem nog wel leuk. Nouja, dat weet ik dus niet. Want ik heb hem gisteren niet echt gesproken. Maar het was ook niet awkward, wat ik dus verwachtte dat het zou zijn. Ik heb niet met hem gepraat, maar alsnog.

Weten jullie wat ik hiermee moet?

Ga volgende keer weer mee met je broertje naar kickboks, hij is de vast ook wel. Je kan proberen een praatje met hem te maken.

Hoe kan het nou wel of niet awkward zijn als je niet met hem hebt gepraat?
Als je hem alleen maar hebt gezien weet je ook niet of je hem wel leuk vindt of niet.

^^ van tevoren dacht ik dat het awkward ging worden, maar achteraf gezien was dat helemaal niet zo.

Niemand die kan helpen?

Ga gewoon even met hem praten, vraag hoe het met hem is, dat je hem echt al lang niet meer hebt gezien, dat je het leuk vind dat je hem hier tegenkomt… Dan komt de rest van het gesprek vanzelf wel!

Ja maar mn ouders en broertje zijn erbij en dan schaam ik me echt kapot ;$

Dat maakt niks uit joh! Bovendien; hij ziet jou toch ook wel? Dus als ie dan kijkt zwaai of roep je even hee. En dan loop je naar hem toe:)

Dadelijk probeert ie alles om me te vermijden en dan? Haha, ben over dit soort dingen echt onzeker

En je ouders vinden het vast niet erg dat je even met een oude buurjongen gaat staan praten!

Waarom zou hij jou vermijden?

Weet ik niet, misschien omdat ik iemand uit het verleden ben, en omdat ik iets met hem gehad heb

Maar ik moet wel zeggen, ik kan het me ook verbeeld hebben hoor haha, dat hij tijdens de training wel een paar x mijn kant op keek. En er zaten verder geen meisjes bij mij in de buurt.

Nee hoor:) Je zei net zelf dat het niks serieus was, dus zo denkt hij er vast ook over! En wat is er mis met het verleden? Is alleen maar leuk om herinneringen op te halen. Misschien kun je er zelfs nog wel om lachen samen!
Gewoon doen meis! Wat kan er nou gebeuren? Hij gaat je heus niet afwijzen hoor; er zijn mensen bij en bovendien ik zie geen reden waarom hij dat zou doen!

Mijn broertje zei ook tegen hem, toen ze samen moesten trainen,: Ja me zus gaat volgende week ook meedoen. Dus die jongen zegt: Dan wil ik echt tegen haar sws. hahaha

Hier! Dat bedoel ik! Dat is toch echt geen teken dat hij jou vermijdt ofzo! Succes ermee:)

Dankje, ik denk dat ik volgende week gewoon een praatje ga maken :grinning:

Goed zo. Zeker doen meis!