twijfels!?

dames, ik heb zit met twijfels. ik wil één ding even zeggen: ik zit niet te wachten op reacties zoals, je moet het niet via internet doen blabla. maargoed het verhaal. ik ken een jongen via internet, hij is 16 en 19, hij woont in den bosch en ik in de buurt van arnhem. ik vond het leeftijdsverschil eerst ook groot, maar naar mate we meer gingen praten op msn, en we gingen bellen werd het steeds fijner. we hebben bijna alles gemeen. we zouden 2 november afspreken, maar hij moest onverwachts werken. dus nu willen we een nieuwe date plannen. inmiddels spreken we elkaar minder aangezien hij veel moet werken, en er een nieuwe game uit is. maar ik zit ook met school, moest nog best veel doen. maar er komt als het goed is, komt er nu verandering in, we krijgen meer contact. gisteravond/vannochtend rond half 1 had ik hem gebeld, ik mistte hem zo erg. hij vond het niet erg dat ik belde, en ik zat ook met iets en daar had hij alle begrip voor. en toen zei hij dat ie gisteravond moest werken, terwijl op twitter stond: ‘wie vanavond stad?’ nee, ik controleer hem niet. het staat dan gewoon in die lijst, waar alle tweets van iedereen staan. dat vond ik wel een beetje vreemd … ik heb dus een klein beetje twijfels. hij is echt superlief etc. maar waarom dit? twitter/werk? het kan ook misschien aan mij liggen, aangezien ik gister een vervelend gesprek heb gehad en hij misschien opeens moet invallen. maar dan bedenk ik me nu: @… kom je nog? dat stond ook in die lijst dus dat vind ik wel een beetje vreemd. ik hoop dat jullie kunnen helpen. sorry, voor dit lange verhaal. (:

het positieve is wel hoe hij dingen zet op facebook/twitter over mij.
soms een keer een zinnetje met: she’s my soulmate. of zij is echt een schatje. en dan geeft ie ook eerlijk toe dat het over mij gaat. en hij zei laatst ook dat ie heel blij werd, en een bigsmile kreeg als ik hem een smsje zou sturen en hij die zou lezen. en dat hij mij echt leuk vind, nu al. maarja …

Hij hoeft toch niet de hele nacht te werken? Wsch wilde hij gewoon na zijn werk bij een groepje bekenden in de stad aansluiten, niks om je druk over te maken joh!

hmm, dat kan het ook zo zijn. maa-aar, hij zei tegen mij door de telefoon: ‘ik kom net terug van werk’

nou en, je hebt niks met hem, dus laat het gewoon :wink:
hij wilde gewoon zuipen/stad in, prima toch?

ja, maar hij had zelfs beloofd die avond op msn te zijn aangezien we deze week bijna geen contact hadden. en hij kan daar toch eerlijk over zijn?

Ja dat is wel zo, dus dat snap ik dan ook idd niet.
Maar, (het is een slap excuus) het is een jongen, en jongens zijn vreemd.

Ik weet niet wat je moet doen. Kijk je kan er ‘boos’ over zijn, maar dan duw je hem van je af, want hij zit heus niet te wachten op een ‘boze vriendin’ (dit tussen aanhalingstekens omdat je niet echt boos bent en niet zn echte vriendin -dachtik-)
Je kan er naar vragen, op een neutrale manier, zonder hem meteen aan te vallen, maar daar wens ik je heel veel succes mee, want zelf kan ik dat totaal niet. Ik hoor graag hoe het is afgelopen!
Hoop dat je het kan uitpraten;)

nee, ik ben niet ‘zijn vriendin’ zegmaar. maar ik snap wel dat hij niet alles hoeft te zeggen, we hebben nog geen relatie maargoed aan de andere kant zijn dit kleine dingen, daar kan je toch gewoon eerlijk in zijn!? ik wil het wel aan hem vragen, maar ik weet ook niet hoe. ik wil hem niet afstoten, en de bozerik zijn zegmaar. maar ik wil weten van hoe of wat …

Ja ik snap het, maar daarom moet je een manier vinden om het toch te kunnen vragen, maar het niet boos of controleerderig over te laten komen.
Zo van: ‘Ben je na je werk de stad nog in gegaan, was het leuk?’

Zoiets moet toch kunnen, of zie ik dat verkeerd?

ja, dat lijkt me ook goed. maar ik wil ook niet denkt dat ik hem controleer aangezien het gewoon in de lijst staat van de tweets van iedereen. misschien iets als dit: was het gisteren nog leuk in de stad,na je werk? zag het toevallig op twitter. of moet dat laatste er juist niet achter?

Dat kan, maar je kan ook gewoon out of the blue vragen of hij nog na zn werk richting stad is gegaan toch?
Ik vind het allebei niet per sé stalkerig, want je kan zoiets best vragen;)

Spreek je hem vandaag nog?

misschien werkte hij tot 12 uur ging die daarna uit

en ja hij had eerlijk moeten zijn iets smse ofzo van sorry kom morgen wel ff online

hmm, ja dat is ook wel weer zo. best lastig eigenlijk, maar aan de andere kant: ik toon dan wel interesse in hem. hij zei dat ie vandaag op msn zou komen … nu maar hopen dat het zo is.

petshop, hij heeft geen beltegoed. hij stuurt soms gratis smsjes via internet (:

hij is niet van jou

inderdaad. net of hij dan wel mag liegen :’)
maar dat ga ik denk ik wel vragen ja (:

anders kon die mailen en zn vrienden hebben vast wel smsjes als die wil dan kon die egt wel ff moeite doen :stuck_out_tongue:

hmm, dat kan ja. maar toch :’)

up (:

“hij is 16 en 19”

Huh, wie is er nou 16 en wie 19?

Ik denk dat hij 19 is en zij 16