dames, ik heb zit met twijfels. ik wil één ding even zeggen: ik zit niet te wachten op reacties zoals, je moet het niet via internet doen blabla. maargoed het verhaal. ik ken een jongen via internet, hij is 16 en 19, hij woont in den bosch en ik in de buurt van arnhem. ik vond het leeftijdsverschil eerst ook groot, maar naar mate we meer gingen praten op msn, en we gingen bellen werd het steeds fijner. we hebben bijna alles gemeen. we zouden 2 november afspreken, maar hij moest onverwachts werken. dus nu willen we een nieuwe date plannen. inmiddels spreken we elkaar minder aangezien hij veel moet werken, en er een nieuwe game uit is. maar ik zit ook met school, moest nog best veel doen. maar er komt als het goed is, komt er nu verandering in, we krijgen meer contact. gisteravond/vannochtend rond half 1 had ik hem gebeld, ik mistte hem zo erg. hij vond het niet erg dat ik belde, en ik zat ook met iets en daar had hij alle begrip voor. en toen zei hij dat ie gisteravond moest werken, terwijl op twitter stond: ‘wie vanavond stad?’ nee, ik controleer hem niet. het staat dan gewoon in die lijst, waar alle tweets van iedereen staan. dat vond ik wel een beetje vreemd … ik heb dus een klein beetje twijfels. hij is echt superlief etc. maar waarom dit? twitter/werk? het kan ook misschien aan mij liggen, aangezien ik gister een vervelend gesprek heb gehad en hij misschien opeens moet invallen. maar dan bedenk ik me nu: @… kom je nog? dat stond ook in die lijst dus dat vind ik wel een beetje vreemd. ik hoop dat jullie kunnen helpen. sorry, voor dit lange verhaal. (:
het positieve is wel hoe hij dingen zet op facebook/twitter over mij.
soms een keer een zinnetje met: she’s my soulmate. of zij is echt een schatje. en dan geeft ie ook eerlijk toe dat het over mij gaat. en hij zei laatst ook dat ie heel blij werd, en een bigsmile kreeg als ik hem een smsje zou sturen en hij die zou lezen. en dat hij mij echt leuk vind, nu al. maarja …