Twijfels.

Hee meiden!

Ik heb momenteel een vriend, J, waarmee ik in november alweer 3 jaar een relatie heb. Maar sinds ik afgelopen september op ee nnieuwe school ben gestart, ben ik meer naar anderen gaan kijken. En ja, er zit een hele leuke jongen tussen. Maar ik twijfel een beetje, mn gevoelens voor J worden minder maar ik wil hem niet kwijt als vriend… maar die andere jongen blijft maar in mn hoofd rondspoken en hij wilt met me daten… en stiekem wil ik ook wel.

Wie van jullie heeft er ook in zo´n situatie gezeten? En hoe is dat opgelost/verder gegaan?

Je moet er echt goed overnadenken of je die relatie van 3 jaar wel wilt opgeven…
Misschien vind je het juist wel spannend zo en als je relatie voorbij is en je met die nieuwe jongen hebt ga je je vriend weer heel erg missen…
Je moet natuurlijk doen wat goed voelt bij jou!
Zou eerst proberen om de liefde weer terug te kunnen krijgen bij jou en je vriend:)
ga wat leuke dingen doen, samen weg ect. en kijk of het weer terug komt!
en zo niet dan weet je dat ook!

ik zit er nu middenin, dus sorry geen advies, maar ik ga wel dit topic in de gaten houden!
xx

upje, ik heb geen idee :frowning_face:

Blijf bij je vriend. Die verliefdheid of wat het ook is gaat wel weer over, negeer het, doe er niets mee, zoek het niet op. Kortom, red je relatie.

Ik denk dat je even verder kan gaan met je vriend. Straks wordt het niets tussen die jongen en heb je het voor niets uitgemaakt.
Suc6!